Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161012)

Egmond Codfried 22 november 2011 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5810990)
En met welk nut?
.

Lieverd, je kent niet alle feiten.

Mambo 22 november 2011 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5817971)
Lieverd, je kent niet alle feiten.

Zoeteke in alle afvoeren van badkamers en dergelijke zitten er harde witte soort steenachtige dingen. Dat is gestold zeep.
Heb net een afvoer ontstopt en wat kwam er uit? harde witte steenachtige dingen.

Egmond Codfried 24 november 2011 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5818525)
Zoeteke in alle afvoeren van badkamers en dergelijke zitten er harde witte soort steenachtige dingen. Dat is gestold zeep.
Heb net een afvoer ontstopt en wat kwam er uit? harde witte steenachtige dingen.

Lieve lieverd, ik leef al langer dan een halve eeuw, heb honderden keren sifons gereinigd, ken mijn sifons al 21 jaar, en nu in deze draad zeer gedetailleerde beschrijvingen gegeven van mijn recente vondsten in de periode 15 september tot enkele weken terug. Ik zou echt een even grote imbeciel zijn als de mensen op sommige fora, als ik deze snijdbare, harde prop met fijne ribbeltjes niet als iets vreemd zou herkennen.
Maar goed, ik ben al gewend aan de toon van de reacties sinds ik vertelde dat de Europese elite zwart was en dat de bloeddorstige haat van witten tegen zwarten verklaart.

Mambo 24 november 2011 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5822277)
Lieve lieverd, ik leef al langer dan een halve eeuw, heb honderden keren sifons gereinigd, ken mijn sifons al 21 jaar, en nu in deze draad zeer gedetailleerde beschrijvingen gegeven van mijn recente vondsten in de periode 15 september tot enkele weken terug. Ik zou echt een even grote imbeciel zijn als de mensen op sommige fora, als ik deze snijdbare, harde prop met fijne ribbeltjes niet als iets vreemd zou herkennen.
Maar goed, ik ben al gewend aan de toon van de reacties sinds ik vertelde dat de Europese elite zwart was en dat de bloeddorstige haat van witten tegen zwarten verklaart.

Op naar het labo dan maar.
Als je zo overtuigd bent van jezelf.

Egmond Codfried 26 november 2011 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5823661)
Op naar het labo dan maar.
Als je zo overtuigd bent van jezelf.

Ja, ik ben overtuigd van mezelf.
De wijkagent zou de prop die ik hem overhandigde naar het lab brengen.
Maar ik hoorde niet meer van hem, en ik ben niet van plan hem verder achterna te jagen.
Het materiaal maakt verder niets uit,
door deze proppen begrijp ik nu beter wat er al sinds 2005 speelt,
waar een politieagent water 'bij bakken' uit het plafond van de beneden buren ziet stromen, maar ik nergens in huis een lekkage zie.
en de vreemde verklaring die men daarvoor als papegaaien herhaald.
maar tegelijk mij dus ook een stempel opdrukt, waardoor elke volgende lekkage dan een bewijs vormt.
Maar voor gezagsgetrouwe Nederlanders is het heel moeilijk en bedreigend om hun meerderen als daders te beschouwen.
Vandaag wordt ons belastinggeld weggesluisd door de elite, maar de buitenlanders zijn de kwaaie pier, want die kan je ongestraft beledigen en beschuldigen.

Mambo 26 november 2011 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5826500)
Ja, ik ben overtuigd van mezelf.
De wijkagent zou de prop die ik hem overhandigde naar het lab brengen.
Maar ik hoorde niet meer van hem, en ik ben niet van plan hem verder achterna te jagen.
Het materiaal maakt verder niets uit,
door deze proppen begrijp ik nu beter wat er al sinds 2005 speelt,
waar een politieagent water 'bij bakken' uit het plafond van de beneden buren ziet stromen, maar ik nergens in huis een lekkage zie.
en de vreemde verklaring die men daarvoor als papegaaien herhaald.
maar tegelijk mij dus ook een stempel opdrukt, waardoor elke volgende lekkage dan een bewijs vormt.
Maar voor gezagsgetrouwe Nederlanders is het heel moeilijk en bedreigend om hun meerderen als daders te beschouwen.
Vandaag wordt ons belastinggeld weggesluisd door de elite, maar de buitenlanders zijn de kwaaie pier, want die kan je ongestraft beledigen en beschuldigen.

Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat jullie leidingwerk nogal aan de slechte kant is en nog eens verstopt op meerdere plaatsen ook.

Ik zou de logische conclusie beginnen maken dat niet de politie hier iets kan aan verhelpen, maar de loodgieter.

Egmond Codfried 26 november 2011 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5826523)
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat jullie leidingwerk nogal aan de slechte kant is en nog eens verstopt op meerdere plaatsen ook.

Ik zou de logische conclusie beginnen maken dat niet de politie hier iets kan aan verhelpen, maar de loodgieter.

Lieverd, ze waren volop in actie terwijl ik zes uur lang in een kunstmatig gekoelde cel werd gefolterd door de Haagse politie. Dan is het vijf jaar lekkage vrij, en opeens onder vreemde omstandigheden weer een overstroming, waar ik de waterhoofdkranen twee dagen eerder dicht had gedraaid, en de leidingen liet leeglopen.

Maar eerder vroeg ik mij af of dit forum verbanden was aan een instituut een Huis, waar mensen vooral leren om niets te vinden, omdat alles wat zij menen te zien niet bestaat en ten onrechte dus bijdraagt aan hun ziekte beeld, en dat men dus nu deze methodiek ook op mij toepast, dat ik helemaal geen harde gelatine brok in mijn afvoer heb ontdekt, want zoiets bestaat niet in Nederland. En dat de beschrijvingen van de adel als zwart en bruin met bijpassende afbeeldingen ook maar niet bestaan.

[Lepold II Habsburg]

Mambo 26 november 2011 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5826633)
Lieverd, ze waren volop in actie terwijl ik zes uur lang in een kunstmatig gekoelde cel werd gefolterd door de Haagse politie. Dan is het vijf jaar lekkage vrij, en opeens onder vreemde omstandigheden weer een overstroming, waar ik de waterhoofdkranen twee dagen eerder dicht had gedraaid, en de leidingen liet leeglopen.

Maar eerder vroeg ik mij af of dit forum verbanden was aan een instituut een Huis, waar mensen vooral leren om niets te vinden, omdat alles wat zij menen te zien niet bestaat en ten onrechte dus bijdraagt aan hun ziekte beeld, en dat men dus nu deze methodiek ook op mij toepast, dat ik helemaal geen harde gelatine brok in mijn afvoer heb ontdekt, want zoiets bestaat niet in Nederland. En dat de beschrijvingen van de adel als zwart en bruin met bijpassende afbeeldingen ook maar niet bestaan.

[Lepold II Habsburg]

't zou kunnen dat het ne zwarte was. Maar waar zijn zijn krullen?
En zijn witte handpalmen?

Egmond Codfried 28 november 2011 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5827516)
't zou kunnen dat het ne zwarte was. Maar waar zijn zijn krullen?
En zijn witte handpalmen?

Meer van belang is zijn zwarte en bruine huid en dat iemand met zijn uiterlijk een Europese keizer was. De gekroonde hoofden waren allemaal bloedverwanten. Leopold II en Louis XIV waren met twee zusters gehuwd. Dit onderzoek Blauw bloed is Zwart bloed (1100-1848) probeert racisme tegen Zwarten, het sinterklaasfeest o.a., te verklaren door te stellen dat witte Europeanen door deze zwarte adel en burgerlijke elite despotisch werden overheerst. Hun huid werd als schoenleer gebruikt. De geschiedenis werd na 1848 volledig witgeverfd en is dus één grote leugen.

Mambo 28 november 2011 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5829893)
Meer van belang is zijn zwarte en bruine huid en dat iemand met zijn uiterlijk een Europese keizer was. De gekroonde hoofden waren allemaal bloedverwanten. Leopold II en Louis XIV waren met twee zusters gehuwd. Dit onderzoek Blauw bloed is Zwart bloed (1100-1848) probeert racisme tegen Zwarten, het sinterklaasfeest o.a., te verklaren door te stellen dat witte Europeanen door deze zwarte adel en burgerlijke elite despotisch werden overheerst. Hun huid werd als schoenleer gebruikt. De geschiedenis werd na 1848 volledig witgeverfd en is dus één grote leugen.

Als de adel zwart was, en de bevolking wit....klopt er toch iets niet mijn gedacht.
Tenzij daar iemand zat ergens die enkel zwarte mensen in de adel plaatste. Wat nogal discriminerend zou geweest zijn.
Enfin sommigen zeggen dat Jezus ook een neger was.
Kan niet, want het was een timmerman en zwarte mensen kunnen niks timmeren.

groene flamingant 5 maart 2012 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5739953)
'vreemd' is een relatief begrip.

Begin eerst eens met de meer logische mogelijkheden te overwegen die dit probleem kunnen veroorzaken.

Hoe staat de zaak trouwens ondertussen? Heb je nu eindelijk de oorzaak kunnen achterhalen?

groene flamingant 5 maart 2012 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5744591)
Zoals je wellicht hebt gemerkt zijn wij niet allemaal hetzelfde. Jij hebt al bij voorbaat vastgesteld dat mijn perceptie van de wereld onjuist is, dus is er verder weinig ruimte voor praten. Gaarne wijs ik je erop dat ik Surinamer van geboorte ben, en van Zwarte afkomst, en dat een heleboel taboes die voor jullie gelden, voor mij niet opgaan. Zoals je ziet ben ik draden over kolonialisme begonnen, over Belgen die de handjes van Zwarten afhakken, die erg weinig aandacht kregen.

En niet flauw doen. Over politiek bestaan er bij mij geen taboes maar dat wil niet zeggen dat ik de eerste beste vergezochte veronderstelling onmiddellijk voor waar moet aannemen zonder enig echt bewijs.

Egmond Codfried 5 maart 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6015915)
En niet flauw doen. Over politiek bestaan er bij mij geen taboes maar dat wil niet zeggen dat ik de eerste beste vergezochte veronderstelling onmiddellijk voor waar moet aannemen zonder enig echt bewijs.

Er bestaat ook iets als onwil, en dat is wat ik over de hele linie tref. De eeuwige dwang en de eeuwige onwil wordt blijkbaar niet opgemerkt door de mensen die binnen het systeem zijn opgebracht en geschoold.

In Nederland werd het arme volk voorgehouden dat Nederland het slimste jongetje van de klas is en dus kan ijveren voor strenge begrotingsmaatregelen vanwege de EU, omdat dit zich nooit tegen onszelf zal keren. Nu blijkt dat wij net als de minachtend genaamde ' knoflooklanden,' een enorm groot begrotingstekort hebben, waarvan ik moest hyperventileren, gezien de onzekerheid en de dagelijkse gevolgen voor het arme volk.

Vestia, de grootste verhuurder is bijzonder negatief in het nieuws. Huurders die meer dan 43.000 verdienen gaan 5% meer huur moeten betalen, want zij zouden scheefhuurders zijn. Nieuwe bewoners krijgen een 9% hogere huur. De vertrokken topman van Vestia kreeg een gouden handdruk van 3,5 miljoen.

Binnen dit kader doemt er bij mij een beeld op van het lozen van huurders die een lagere huur betalen, omdat zij bijvoorbeeld al heel lang op denzelfde plek wonen. Ik begreep dat Amerikanen in NY om het minste en geringste daarom hun woning kunnen kwijtraken: er wordt actief op ze geloerd.

Mijn onderzoek richt zich op een mogelijke verhoging van mysterieuze overstromingen, bestreden door de huurder, die aanleiding vormen tot meer huisuitzettingen dan normaal is, zelf voor de ' huisuitzettingen hoofdstad van de wereld:' het prachtige Den Haag.

Lofzang op Den Haag

http://www.songteksten.nl/songtekste...h-den-haag.htm

Citaat:

Ref.
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen
de Schilderswijk, de Lange Poten en het Plein
Oh oh Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn

groene flamingant 13 maart 2012 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6015947)
Er bestaat ook iets als onwil, en dat is wat ik over de hele linie tref. De eeuwige dwang en de eeuwige onwil wordt blijkbaar niet opgemerkt door de mensen die binnen het systeem zijn opgebracht en geschoold.

Ik denk vooral aan de 'onwil' om te overwegen dat voor 'mysterieuze overstromingen en verstoppingen' ook normaal te verklaren oorzaken bestaan, die op een normale manier kunnen worden opgelost.

Egmond Codfried 16 maart 2012 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6027683)
Ik denk vooral aan de 'onwil' om te overwegen dat voor 'mysterieuze overstromingen en verstoppingen' ook normaal te verklaren oorzaken bestaan, die op een normale manier kunnen worden opgelost.

Lieverd, ik kijk steeds naar de directe gevolgen van deze mysterieuze overstromingen, twee in vijf jaar, die technisch niet mogelijk waren, en door mij niet gezien in de woning, voor de aantasting van mijn rechtspositie hebben. Er blijkt net steeds een agent van politie ter plekke te zijn om de waterval bij de beneden buren waar te nemen, waarbij men overgaat tot het intrappen van de deur.

De eerste keer werd ik een kwartier geboeid tentoongesteld in een politiewagen, en vervolgens zes uur gefolterd in een gekoelde politiecel waarbij de adem condenseerde, en ik elke twee minuten moest urineren. Daarna werd ik zondermeer heengestuurd. Later bleek het medisch folterteam van drie lelijke, mismaakte vrouwen versterkt te zijn door een schoonmaakster, die als zijnde verpleegkundige een verklaring ondertekende.

Inmiddels heeft de tweede overstroming geresulteerd in een reisverbod opgelegd door de verhuurder, dat ik voor een vertrek van langer dan drie weken, twee weken eerder toestemming moet vragen van de verhuurder op straffe van ontruiming. De verhuurder gaat dus voor mij bepalen hoe lang ik weg mag gaan.

Schelfie 16 maart 2012 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6032502)
Lieverd, ik kijk steeds naar de directe gevolgen van deze mysterieuze overstromingen, twee in vijf jaar, die technisch niet mogelijk waren, en door mij niet gezien in de woning, voor de aantasting van mijn rechtspositie hebben. Er blijkt net steeds een agent van politie ter plekke te zijn om de waterval bij de beneden buren waar te nemen, waarbij men overgaat tot het intrappen van de deur.

De eerste keer werd ik een kwartier geboeid tentoongesteld in een politiewagen, en vervolgens zes uur gefolterd in een gekoelde politiecel waarbij de adem condenseerde, en ik elke twee minuten moest urineren. Daarna werd ik zondermeer heengestuurd. Later bleek het medisch folterteam van drie lelijke, mismaakte vrouwen versterkt te zijn door een schoonmaakster, die als zijnde verpleegkundige een verklaring ondertekende.

Inmiddels heeft de tweede overstroming geresulteerd in een reisverbod opgelegd door de verhuurder, dat ik voor een vertrek van langer dan drie weken, twee weken eerder toestemming moet vragen van de verhuurder op straffe van ontruiming. De verhuurder gaat dus voor mij bepalen hoe lang ik weg mag gaan.

Uw dwaze fantasie slaat weer eens op hol... :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be