![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Heb net een afvoer ontstopt en wat kwam er uit? harde witte steenachtige dingen. |
Citaat:
Maar goed, ik ben al gewend aan de toon van de reacties sinds ik vertelde dat de Europese elite zwart was en dat de bloeddorstige haat van witten tegen zwarten verklaart. |
Citaat:
Als je zo overtuigd bent van jezelf. |
Citaat:
De wijkagent zou de prop die ik hem overhandigde naar het lab brengen. Maar ik hoorde niet meer van hem, en ik ben niet van plan hem verder achterna te jagen. Het materiaal maakt verder niets uit, door deze proppen begrijp ik nu beter wat er al sinds 2005 speelt, waar een politieagent water 'bij bakken' uit het plafond van de beneden buren ziet stromen, maar ik nergens in huis een lekkage zie. en de vreemde verklaring die men daarvoor als papegaaien herhaald. maar tegelijk mij dus ook een stempel opdrukt, waardoor elke volgende lekkage dan een bewijs vormt. Maar voor gezagsgetrouwe Nederlanders is het heel moeilijk en bedreigend om hun meerderen als daders te beschouwen. Vandaag wordt ons belastinggeld weggesluisd door de elite, maar de buitenlanders zijn de kwaaie pier, want die kan je ongestraft beledigen en beschuldigen. |
Citaat:
Ik zou de logische conclusie beginnen maken dat niet de politie hier iets kan aan verhelpen, maar de loodgieter. |
Citaat:
Maar eerder vroeg ik mij af of dit forum verbanden was aan een instituut een Huis, waar mensen vooral leren om niets te vinden, omdat alles wat zij menen te zien niet bestaat en ten onrechte dus bijdraagt aan hun ziekte beeld, en dat men dus nu deze methodiek ook op mij toepast, dat ik helemaal geen harde gelatine brok in mijn afvoer heb ontdekt, want zoiets bestaat niet in Nederland. En dat de beschrijvingen van de adel als zwart en bruin met bijpassende afbeeldingen ook maar niet bestaan. ![]() [Lepold II Habsburg] |
Citaat:
En zijn witte handpalmen? |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij daar iemand zat ergens die enkel zwarte mensen in de adel plaatste. Wat nogal discriminerend zou geweest zijn. Enfin sommigen zeggen dat Jezus ook een neger was. Kan niet, want het was een timmerman en zwarte mensen kunnen niks timmeren. |
Citaat:
Hoe staat de zaak trouwens ondertussen? Heb je nu eindelijk de oorzaak kunnen achterhalen? |
Citaat:
|
Citaat:
Er bestaat ook iets als onwil, en dat is wat ik over de hele linie tref. De eeuwige dwang en de eeuwige onwil wordt blijkbaar niet opgemerkt door de mensen die binnen het systeem zijn opgebracht en geschoold. In Nederland werd het arme volk voorgehouden dat Nederland het slimste jongetje van de klas is en dus kan ijveren voor strenge begrotingsmaatregelen vanwege de EU, omdat dit zich nooit tegen onszelf zal keren. Nu blijkt dat wij net als de minachtend genaamde ' knoflooklanden,' een enorm groot begrotingstekort hebben, waarvan ik moest hyperventileren, gezien de onzekerheid en de dagelijkse gevolgen voor het arme volk. Vestia, de grootste verhuurder is bijzonder negatief in het nieuws. Huurders die meer dan 43.000 verdienen gaan 5% meer huur moeten betalen, want zij zouden scheefhuurders zijn. Nieuwe bewoners krijgen een 9% hogere huur. De vertrokken topman van Vestia kreeg een gouden handdruk van 3,5 miljoen. Binnen dit kader doemt er bij mij een beeld op van het lozen van huurders die een lagere huur betalen, omdat zij bijvoorbeeld al heel lang op denzelfde plek wonen. Ik begreep dat Amerikanen in NY om het minste en geringste daarom hun woning kunnen kwijtraken: er wordt actief op ze geloerd. Mijn onderzoek richt zich op een mogelijke verhoging van mysterieuze overstromingen, bestreden door de huurder, die aanleiding vormen tot meer huisuitzettingen dan normaal is, zelf voor de ' huisuitzettingen hoofdstad van de wereld:' het prachtige Den Haag. Lofzang op Den Haag http://www.songteksten.nl/songtekste...h-den-haag.htm Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De eerste keer werd ik een kwartier geboeid tentoongesteld in een politiewagen, en vervolgens zes uur gefolterd in een gekoelde politiecel waarbij de adem condenseerde, en ik elke twee minuten moest urineren. Daarna werd ik zondermeer heengestuurd. Later bleek het medisch folterteam van drie lelijke, mismaakte vrouwen versterkt te zijn door een schoonmaakster, die als zijnde verpleegkundige een verklaring ondertekende. Inmiddels heeft de tweede overstroming geresulteerd in een reisverbod opgelegd door de verhuurder, dat ik voor een vertrek van langer dan drie weken, twee weken eerder toestemming moet vragen van de verhuurder op straffe van ontruiming. De verhuurder gaat dus voor mij bepalen hoe lang ik weg mag gaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be