![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoog tijd dat het VB en de N-VA van hun mesthoop van stemmen afdalen om mee in het beleid te stappen in de federale regering. |
Citaat:
EDR was zo laf om onderhandelingen te beginnen op basis van de meer dan redelijke nota van BDW. Iedereen kon dat zo zien tijdens de diverse nieuwsuitzendingen ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men had deze nooit mogen opvoeren als mogelijk kandidaat premier. Dat heeft zijn aanvaardbaarheidsgraad als premier alleen maar verhoogd, zeker in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verduidelijk gewoon eens je stelling wat er juist laf was aan het neerschieten van de nota BDW door EDR. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat die persoon er nu al is of niet laat ik in het midden ;-) In mijn werk-omgeving al diverse grondige structurele wijzigingen meegemaakt die allemaal ten goede zijn gekomen. Enkel het pleister-beleid liep falikant af. Om de een of andere reden ben ik eerder voorstander van een grondige herstructurering dan het geknoei dat we nu te zien krijgen ;-) |
Citaat:
Zoveel forumleden, zoveel meningen. Sorry dat ik me mengde in de discussie. Bart De Wever of Elio Di Rupo laf noemen in hun keuzes is mijn inziens ongepast. |
Citaat:
Wat ik me afvraag is hoeveel van de forumleden in een echte discussie - zo eentje in een zaal, rond een tafel dus - hun taalgebruik zouden aanpassen :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be