Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bedankt INDIGNADOS..... Brussel kan nagenieten van uw doortocht ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161810)

Bobke 18 oktober 2011 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5749154)
Trouwens dat meisje die ze tegen de grond gestampt hebben, heb ik gisteren gezien. Knap ding trouwens.
je moet echt wel ne kloothommel zijn om dit te doen.

Klopt, daarom is hij ook gestraft.
Nu de vernielers nog.

Bobke 18 oktober 2011 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5749157)
Ma jong toch speelt toch allemaal geen rol?
Dat meisje zat geboeid op de grond! Dan heeft die rotzak haar tegen de grond gestampt.

Natuurlijk speelt het een rol.
Het draadje gaat over de vernielingen.

eno2 18 oktober 2011 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5749160)
Klopt, daarom is hij ook gestraft.
Nu de vernielers nog.

En wanneer worden de bankiers gestraft? Die het hele bestel in crisis stortten? Of beter: wanneer houdt men op hen te belonen?

Bobke 18 oktober 2011 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5749213)
En wanneer worden de bankiers gestraft? Die het hele bestel in crisis stortten? Of beter: wanneer houdt men op hen te belonen?

Wie zijn eigenlijk die bankiers die je bedoelt ?
Ik dacht dat het hun werknemers zijn die het ons gelapt hebben.

Pelgrim 18 oktober 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5749129)
Eerder met hun klanten die spaarcentjes kwijgeraken.
Ge gelooft toch niet dat de schuldigen minder inkomsten gaan hebben ?

Ongelofelijk hoe mensen zo bang gemaakt kunnen worden door die financiële chantage.

Bobke 18 oktober 2011 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5749306)
Ongelofelijk hoe mensen zo bang gemaakt kunnen worden door die financiële chantage.

Het zijn anderen die bang zijn en de banken bestormen dacht ik.:lol:

Pelgrim 18 oktober 2011 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5749318)
Het zijn anderen die bang zijn en de banken bestormen dacht ik.:lol:

Die zijn het stadium van de angst voorbij en proberen nu actie te ondernemen.

Het gros der Vlamingen is nog altijd bang, onwetend en slaafs. Stemt op dezelfde machtspartijen die de bankiers op alle mogelijke manieren ter wille zijn, omdat anders "de economie in elkaar stort" en "ons spaargeld verdwijnt" wat dus totale onzin is.

Chantage, gevolgd door Stockholm-syndroom.

Boduo 18 oktober 2011 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5749054)
Momenteel doen ze niks behalve keet schoppen en sympathie verliezen door vandalisme.

Het zou al eens positief zijn dat er excuses worden aangeboden voor vernielde ruiten, gesloopte ruimtes waar ze mochten overnachten, bankautomaten onbruikbaar gemaakt. Maar nee hoor, enkel verwijten naar klotebankiers, klotepolitie, klotepolitici en klote iedereen die niet akkoord is of kritiek heeft.

Constructieve zaken : nul.

Wait and see...

:?

Bobke 18 oktober 2011 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5749343)
Die zijn het stadium van de angst voorbij en proberen nu actie te ondernemen.
Het gros der Vlamingen is nog altijd bang, onwetend en slaafs. Stemt op dezelfde machtspartijen die de bankiers op alle mogelijke manieren ter wille zijn, omdat anders "de economie in elkaar stort" en "ons spaargeld verdwijnt" wat dus totale onzin is.

Chantage, gevolgd door Stockholm-syndroom.

Maar weten niet welke.
Er is weinig op te lossen door het boeltje af te breken.
Volgens hun woordvoerders weten ze niet echt wat ze willen en heeft ieder zo zijn eigen mening.
Volgens mij gewoon een reden vinden om te kunnen rellen.

Boduo 18 oktober 2011 10:48

Citaat:

Wanneer worden degenen gestraft die altijd maar lenen en lenen om de voorgaande lening af te betalen ?
M.a.w. al die dikke-nekken die boven hun stand (proberen te) leven.

Bobke 18 oktober 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5749361)
Wanneer worden degenen gestraft die altijd maar lenen en lenen om de voorgaande lening af te betalen ?

Dat zijn inderdaad de grootste schuldigen.
De banken hebben uiteraard ook boter op het hoofd door te weinig garanties te vragen.

eno2 18 oktober 2011 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5749361)

Lenen is niet strafbaar en zal dat nooit zijn.
De crisis is ontstaan door junkhypotheekleningen aan de onderste laag van de maatschappij (en dus niet aan dikke nekken) te verpaKKEN als hoogwaardige beleggingsproducten.

Dat en ander soort massale financiële oplichterij moet strafbaar zijn <<<< een 16-tal banken zijn momenteel aangeklaagd in de VS.

eno2 18 oktober 2011 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5749369)
Dat zijn inderdaad de grootste schuldigen.
De banken hebben uiteraard ook boter op het hoofd door te weinig garanties te vragen.

Neen

zie #92

freelancer 18 oktober 2011 11:11

Citaat:

:thumbsup:

Bobke 18 oktober 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5749381)
Neen

zie #92

Voor u volstaat aanklagen als bewijs ? :lol:

the_dude 18 oktober 2011 11:16

Citaat:

= banksysteem

giserke 18 oktober 2011 11:21

Citaat:

Momenteel doen ze niks behalve keet schoppen en sympathie verliezen door vandalisme.

Het zou al eens positief zijn dat er excuses worden aangeboden voor vernielde ruiten, gesloopte ruimtes waar ze mochten overnachten, bankautomaten onbruikbaar gemaakt. Maar nee hoor, enkel verwijten naar klotebankiers, klotepolitie, klotepolitici en klote iedereen die niet akkoord is of kritiek heeft.

Wanneer gaan de banken zich excuseren, als onze zuurverdiende centjes in rook zullen opgegaan zijn, door de hebzucht van enkele bankiers.

Liederik 18 oktober 2011 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5749406)
Wanneer gaan de banken zich excuseren, als onze zuurverdiende centjes in rook zullen opgegaan zijn, door de hebzucht van enkele bankiers.

Ik verdedig de banken niet.

Ik praat over de indignados. Als het gewoon om wraak gaat, zijn ze slap bezig. Als het om een alternatief zoeken gaat, ook.

Pelgrim 18 oktober 2011 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5749356)
Maar weten niet welke.
Er is weinig op te lossen door het boeltje af te breken.
Volgens hun woordvoerders weten ze niet echt wat ze willen en heeft ieder zo zijn eigen mening.
Volgens mij gewoon een reden vinden om te kunnen rellen.

Ze weten met hun woede inderdaad geen blijf, dus verspillen ze die energie aan volstrekt nutteloze zaken zoals auto's in brand steken. Ik zei al dat dat iets is dat deze protestbewegingen kan verweten worden: ze weten niet wie ze eigenlijk echt moeten aanpakken.

Anderzijds, tegenover elke indignado die daar stond, zijn er duizend lamme lompe Vlamingen die thuis gewoon naar tv zitten te gapen. Dat vind ik veel erger.

Bobke 18 oktober 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5749406)

Ik weet nog altijd niet wie nu juist die "bankiers" zijn.
Volgens mij is een bank een organisatie met werknemers van hoog tot laag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be