Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Occupy Antwerp 22/10 :: Groenplaats-Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161831)

Ratatosk 23 oktober 2011 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5759139)
Jij mij kennen? :lol: Nee je kent me niet, en ik wil dat zo houden.

Nog altijd geen argumenten.

artisjok 23 oktober 2011 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 5759079)
t' Is een zaadje.

Geef het nog wat tijd.

Paradigma's verschuiven.

Er zijn al veel zaadjes.

karo 23 oktober 2011 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5759149)
Nog altijd geen argumenten.

Wat moet ik beargumenteren? je weet nog niet eens waar het over gaat. :lol:

Ratatosk 23 oktober 2011 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5759160)
Wat moet ik beargumenteren? je weet nog niet eens waar het over gaat. :lol:

Zegt veel over uw argumenten, nada.

HRobin 23 oktober 2011 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5754596)
Kom dat dan doen, we hangen u dan wel aan uw onderbroek op aan den brabo.

Misschien was er meer volk terug te vinden op de Grote Markt en wisten die de weg niet naar de Groenplaats ;-)

Sfax 24 oktober 2011 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5758561)
De flikken hadden nog geen bevel van hogerhand gekregen.

Om met scherp te schieten op die oproerkraaiers? Spijtig...

En nee, 't zijn niet de flikken die met die onlusten beginnen; daar zit dat gespuis zelf achter.

Sfax 24 oktober 2011 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5758569)
Uiteraard had jij dat liever gehad.

Euh, neen, ik heb dat liever niet. Maar daar draait het met die idioten toch op uit. Iets anders hebben ze niet om hun gebrek aan inhoud te verdoezelen.

Citaat:

Wij blijven. Wen daar maar alvast aan.

In elke gemeenschap heb je mensen die een bloedhekel hebben aan alles wat positief en liefdevol is. Ik noem ze onze duistere broeders en zusters. En aangezien wij, de pleinbezetters, werken voor een betere wereld, zijn wij dus een magneet voor deze duistere krachten.

Mensen van de duisternis leven van de haat. Alleen wanneer iedereen elkaar intens haat, zijn ze gelukkig. Ze zullen er dus alles aan doen om groepen mensen tegen elkaar op te zetten, om ruzies te stoken, liefst uitmondend in grof geweld. Daar genieten ze van, want alles moet kapot en de hele wereld moet er uit zien zoals zijzelf zich van binnen voelen.

Helaas is dit geen marginale groep, ik schat dat momenteel 20 tot 30 procent van de totale bevolking (on)bewust streeft naar haat in plaats van samenwerken en naar afgescheidenheid in plaats van broederlijk delen. Het neoliberalisme was hun geesteskindje; een economisch systeem wat de aarde regelrecht en in elk opzicht onleefbaar moest maken. En het is ze bijna gelukt!

Het is met name deze groep mensen die ons nooit met rust zullen laten en die ons voortdurend zullen aanvallen. Je vindt ze niet alleen bij de 1%, het zijn even goed gewone burgers zoals wij. Ze zoeken hun heil bij elke stroming die haat predikt, die polariseert en die rechtstreeks of indirect de planeet wil kapot maken. Ze proberen de wereld te domineren door ons onophoudelijk onder te dompelen in angst. En uiteraard moeten wij kapot.

Ze zullen er dus alles aan doen om ons in diskrediet te brengen en om ons af te schilderen als het laagste van het laagste. Want ze willen dat iedereen wordt zoals zijzelf. Ze zullen ons dus onophoudelijk blijven provoceren door middel van smerige insinuaties. Hun beschuldigingen zijn zo onuitstaanbaar gemeen en grof, dat je instinctief de neiging zult krijgen om jezelf te verdedigen.
Lees meer
http://zorrodekat.wordpress.com/2011...ar-alvast-aan/
It's not us, it's them... Typische reactie van een groep die vooral vinden dat anderen verantwoordelijk zijn. Alleen al daarom gaan ze nooit ergens geraken.

artisjok 24 oktober 2011 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761403)

En nee, 't zijn niet de flikken die met die onlusten beginnen; daar zit dat gespuis zelf achter.

Ontwaar ik hier haat?

artisjok 24 oktober 2011 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761412)
Euh, neen, ik heb dat liever niet. Maar daar draait het met die idioten toch op uit. Iets anders hebben ze niet om hun gebrek aan inhoud te verdoezelen.

It's not us, it's them... Typische reactie van een groep die vooral vinden dat anderen verantwoordelijk zijn. Alleen al daarom gaan ze nooit ergens geraken.

Dat blijkt uit jouw posts.
Je lijkt wel "links" gespuis.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761403)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5758556)
't Ware uiteraard beter geweest hadden ze de winkels, restaurantjes en hotels daar aanwezig kort en klein geslagen en beklad met graffiti.

Sfax 24 oktober 2011 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761450)
Ontwaar ik hier haat?

Haat? Nah, dan zou ik daar ter plaatse wel eigenhandig wat van dat volk over de kling gaan jagen :lol:.

Lastig eh, zo van die mensen die niet als een kuddebeest meegaan in jullie grote gelijk, maar die daar een eigen uitgesproken mening over hebben. Kom eens sterk uit de hoek en geef er eens een antwoord op ipv wat naast de kwestie te gaan speculeren :D

Sfax 24 oktober 2011 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761456)
Dat blijkt uit jouw posts.
Je lijkt wel "links" gespuis.

See above, kom eens wat sterker uit de hoek ipv wat naast de kwestie te zitten speculeren. Als je zo zeker bent van jezelf, moet je toch heus wel wat verder geraken dan wat puberaal calimero-gedrag?

artisjok 24 oktober 2011 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761461)
Haat? Nah, dan zou ik daar ter plaatse wel eigenhandig wat van dat volk over de kling gaan jagen :lol:.

Wat valt er dan wel in die post te ontwaren, als het geen haat is?

Het spijtig vinden dat de flikken geen bevel hadden om met scherp te schieten op die oproerkraaiers, dat associeer ik toch met haat.

Citaat:

Lastig eh, zo van die mensen die niet als een kuddebeest meegaan in jullie grote gelijk, maar die daar een eigen uitgesproken mening over hebben. Kom eens sterk uit de hoek en geef er eens een antwoord op ipv wat naast de kwestie te gaan speculeren :D
Ja, dit zou je een uitgesproken mening kunnen noemen.
http://forum.politics.be/showthread....03#post5761403
Maar iets meer dan uitgesproken is het niet.

artisjok 24 oktober 2011 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761464)
See above, kom eens wat sterker uit de hoek ipv wat naast de kwestie te zitten speculeren. Als je zo zeker bent van jezelf, moet je toch heus wel wat verder geraken dan wat puberaal calimero-gedrag?

Ik speculeer niet! Ik stel vast, op basis van wat jij schrijft, dat jij voldoet aan de eigenschappen die jij toedicht aan dat "links gespuis".

Sfax 24 oktober 2011 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761568)
Ik speculeer niet! Ik stel vast, op basis van wat jij schrijft, dat jij voldoet aan de eigenschappen die jij toedicht aan dat "links gespuis".

En nog meer speculatie:D
Zeker dat je niet ergens op een beurskantoor werkt?

Sfax 24 oktober 2011 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761561)
Wat valt er dan wel in die post te ontwaren, als het geen haat is?

Het spijtig vinden dat de flikken geen bevel hadden om met scherp te schieten op die oproerkraaiers, dat associeer ik toch met haat.

Ja, dit zou je een uitgesproken mening kunnen noemen.
http://forum.politics.be/showthread....03#post5761403
Maar iets meer dan uitgesproken is het niet.

In jouw ogen niet, in andermans ogen wel. Cruel world, isn't it :D

artisjok 24 oktober 2011 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761620)
In jouw ogen niet, in andermans ogen wel. Cruel world, isn't it :D

In mijn ogen is; het spijtig vinden dat de flikken geen bevel hadden om met scherp te schieten op die oproerkraaiers, wel ingegeven door haat.
Jij ontkent dit.

The world isn't cruel, but some of the people are.

artisjok 24 oktober 2011 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761615)
En nog meer speculatie:D

Waar zie jij die speculatie?

Sfax 24 oktober 2011 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761650)
In mijn ogen is; het spijtig vinden dat de flikken geen bevel hadden om met scherp te schieten op die oproerkraaiers, wel ingegeven d
door haat.

Want jij vindt het beter om hen te laten doen en de boel af te laten breken?

Citaat:

Jij ontkent dit.
No shit Sherlock.

Citaat:

The world isn't cruel, but some of the people are.
Vreemd dat je dat selectief toepast :)

Sfax 24 oktober 2011 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5761655)
Waar zie jij die speculatie?

In de post waar ik op reageer tiens, waar anders?

artisjok 24 oktober 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5761660)
Want jij vindt het beter om hen te laten doen en de boel af te laten breken?

No shit Sherlock.

Vreemd dat je dat selectief toepast :)

Prachtig zoals jij de mening die ik citeerde blijft onderbouwen.

http://forum.politics.be/showthread....69#post5758569

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be