![]() |
Citaat:
|
Niemand gaat Pukkelpop of zijn organisatie voor de rechtbank slepen, dit festival en zijn organisatie worden enorm verheerlijkt om een reden die ik maar niet kan vatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ze geen winsten mogen maken trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een een ticketterugbetaling is ook een vorm van schadeclaim. En wat betreft financieel, vzw the factory heeft blijkbaar een paar miljoen reserve. http://www.scribd.com/doc/62631265/P...zw-The-Factory |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: (boekjaar 2009 & 2008 trouwens) |
interessant wel; 3M€ geplaatst eigen vermogen, 't is niet simpel een festival te organiseren precies...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet juist die paar miljoen gewoon als "reserve" te bestempelen. |
Citaat:
Is dat een antwoord op de vraag die ik stelde? Ik kan niet goed volgen waarom je nu zo begint? Of wil je de persoonlijke toer opgaan? |
Benieuwd wanneer op de website bekend wordt gemaakt welke groepen solidair zijn met de organisatie.
Naar het schijnt is er door vrijwel geen enkele act de fee teruggestort. Het klootjesvolk & de overheid mogen solidair zijn. |
Citaat:
dat was een algemene reactie op algemeen klagerige uitspraken als... "Ik denk idd dat er winsten gaan naar bepaalde mensen. " "..dus waarom worden de kaartjes dan duurder? " "Alsof je nog iemand kan wijsmaken dat politici enkel met politiek bezig zijn tijdens hun "uren" ...wanneer die uren dan ook mogen lopen." ...die getuigen van een behoorlijk cynisch wereldbeeld (dat ik niet deel) Uit eerdere discussies heb ik geleerd dat geen enkele argumentatie helpt tegen dit soort uitspraken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be