Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161889)

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750895)
Misschien eenss uw eigen berichten lezen. U keurt het vermoorden van kinderen praktisch goed.

'Praktisch'. Ja, man dat zal het wel zijn. Probeer je er vooral niet uit te lullen.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750898)
De slachtoffers bij die aanslag waren allemaal zionisten? :?

Ik heb het over zionisten in het algemeen. Ik heb hier nu al 20 keer getypt dat onschuldige kinderen omleggen verkeerd is, afkomst en religie maken niet uit. Althans toch niet volgens mensen die niet in strijd zijn met de islam.

Oblique 18 oktober 2011 23:25

Voor wie morele bezwaren heeft tegen zelfmoordaanslagen, geef ze dan tanks en F16's als u dat beter afgaat.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750886)
Ik ken tenminste nog fatsoen, iets wat gij ni kent, pro-moordenaar.

Laat ons niet lachen. 99,9% van je postings bestaan uit vunzig leedvermaak. En hier bewijs je weer maar eens hoe oneerlijk je wel niet bent.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750906)
Voor wie morele bezwaren heeft tegen zelfmoordaanslagen, geef ze dan tanks en F16's als u dat beter afgaat.

Ik heb niks tegen zelfmoordaanslagen, tot zolang ze hun eigen huis maar opblazen.
Vanwaar toch je behoefte aan oorlog?

Ratatosk 18 oktober 2011 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750898)
De slachtoffers bij die aanslag waren allemaal zionisten? :?

Wel deze slachtoffers kunnen niet meer lachen dankzij deze monsterin

Nynorsk 18 oktober 2011 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750904)
Ik heb het over zionisten in het algemeen. Ik heb hier nu al 20 keer getypt dat onschuldige kinderen omleggen verkeerd is, afkomst en religie maken niet uit. Althans toch niet volgens mensen die niet in strijd zijn met de islam.

de discussie gaat hier over die 8 kinderen.
van 'kinderen mag je niet omleggen' maak je maar meteen 'zionisten mag je niet omleggen'.

je beschuldigt een ander van 2 gezichten te hebben als zionisten niet mogen omgelegd worden, maar Palestijnen wel. Voor jou mogen zionisten wel omgelegd worden, dus Palestijnen ook? Sorry, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om te geloven dat je het doden van palestijnen ok vindt.

Steve_M 18 oktober 2011 23:35

Ach, wat betekent in dit geval 'vrijgelaten'? Ik schat de kans vrij groot dat een heleboel van de 'vrijgelatenen' binnenkort dood in de straten van Gaza teruggevonden worden.

Zelfs als je dit per se wil voorstellen als een oorlogshandeling (wat het juridisch in ieder geval niet in), dan is het nog steeds een oorlogsmisdaad. Mensen die het lollig vinden dat ze een paar kinderen gedood hebben (zelfs geen normaal gedrag bij geharde soldaten) laten ze beter niet los rondlopen. Kan me niet schelen onder welke vlag ze zich scharen.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750917)
de discussie gaat hier over die 8 kinderen.
van 'kinderen mag je niet omleggen' maak je maar meteen 'zionisten mag je niet omleggen'.

je beschuldigt een ander van 2 gezichten te hebben als zionisten niet mogen omgelegd worden, maar Palestijnen wel. Voor jou mogen zionisten wel omgelegd worden, dus Palestijnen ook? Sorry, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om te geloven dat je het doden van palestijnen ok vindt.

Wat ik niet snap is:

Stel dat ik zou beweren dat het omleggen van zionisten me geen moer kan schelen, en het omleggen van Palestijnen me wel iets zou doen. Zou je het even erg vinden als ratatosk (ofzoiets) die stelt dat er geen zionisten mogen worden omgelegd maar Palestijnen wel (want ja, meneer is in oorlog met de islam). Wees eens redelijk.

Oblique 18 oktober 2011 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750914)

Wel, de militaire vleugel van Hamas wou gevaarlijke joodse terroristen uitschakelen, vermoed ik. Die terroristen verschuilen zich nu eenmaal in publiek domein. De schuld ligt volkomen bij de joodse terroristen.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750927)
Wat ik niet snap is:

Stel dat ik zou beweren dat het omleggen van zionisten me geen moer kan schelen, en het omleggen van Palestijnen me wel iets zou doen. Zou je het even erg vinden als ratatosk (ofzoiets) die stelt dat er geen zionisten mogen worden omgelegd maar Palestijnen wel (want ja, meneer is in oorlog met de islam). Wees eens redelijk.

Het maakt me geen zak uit van welke kant de onschuldige slachtoffers komen, hoor. Jij denkt effectief dat ik anti-Palestina ben of zo eh? :?

Nynorsk 18 oktober 2011 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750934)
Wel, de militaire vleugel van Hamas wou gevaarlijke joodse terroristen uitschakelen, vermoed ik. Die terroristen verschuilen zich nu eenmaal in publiek domein. De schuld ligt volkomen bij de joodse terroristen.

Dat is exact dezelfde walgelijke redenering achter aanvallen op palestijnse huizen. :?

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750936)
Het maakt me geen zak uit van welke kant de onschuldige slachtoffers komen, hoor. Jij denkt effectief dat ik anti-Palestina ben of zo eh? :?

Het gaat hier niet over het feit wie nou feitelijk anti- of pro-Palestina is. Dat interesseert me namelijk geen reet. Maar dat was natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Ik weet genoeg.

Oblique 18 oktober 2011 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750909)
Ik heb niks tegen zelfmoordaanslagen, tot zolang ze hun eigen huis maar opblazen.
Vanwaar toch je behoefte aan oorlog?

Ik wil vrede, NU!

Oblique 18 oktober 2011 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750937)
Dat is exact dezelfde walgelijke redenering achter aanvallen op palestijnse huizen. :?

Welja, this is me, Israel. Nice to meet you :lol:

Savatage 18 oktober 2011 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5750726)
Vandaag is deze heks van halal vrijgekomen door de gevangenenruil tussen Israel en Hamas.
Ze had de kogel moeten krijgen.

http://www.youtube.com/watch?v=_eeYQosgnF8

Tsja, die arme onderdrukte Palestijnen ook he :roll:

Nynorsk 18 oktober 2011 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750942)
Het gaat hier niet over het feit wie nou feitelijk anti- of pro-Palestina is. Dat interesseert me namelijk geen reet. Maar dat was natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Ik weet genoeg.

Wat weet ge genoeg?
Ik ben uit de pro-Palestina beweging 'gestapt'* omdat ik het compleet gebrek aan empathie voor het gewone volk in israël niet kon vatten. Niet omdat ik ineens een zionist meer waard vond dan een palestijn, maar omdat ik een palestijn niet echt meer waard vindt dan een doodgewone jood die daar uiteindelijk ook maar is omdat ie er geboren is.
wat ik wél merk, is dat het leven van zo'n wijf uit de openingspost me minder aan het hart ligt. als ze morgen doodgeschoten wordt ga ik dat inderdaad minder erg vinden dat dat joodse 1-jarig kindje dat vorige maand is omgekomen. Volgende maand is dat wijf een jood, en het kind een palestijn, en dan ga ik net hetzelfde voelen.
En ik word kwaad van mensen die meesupporteren voor de oorlog daar, aan eender welke zijde.

* niet 'gestapt', gewoon uiteindelijk weggebleven

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750914)

De slachtoffers die gevallen zijn kunnen inderdaad niet meer lachen. Net als deze vermoorde slachtoffers. Lachen Ratatosk en vergeet jezelf niet af te rukken

Oblique 18 oktober 2011 23:52

Ik ben Israel, ik creëer zulke psychopaten. Gelieve de bezetting verder te steunen.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750945)
Ik wil vrede, NU!

met tanks en F16s?
goe bezig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be