![]() |
Citaat:
Of is dat geen contact meer? |
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg : Zou jij als atheïst willen dat je kind wordt opgevangen door een moslim familie en mee naar de moskee moet of door een katholieke familie en mee naar de kerk moet? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van vooroordelen gesproken! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil als atheïst niet dat mijn kinderen zouden worden opgevangen door een moslim familie en mee naar de moskee moeten of door een katholieke familie en mee naar de kerk moeten. Of door een VB familie en mee naar de ijzerwake moeten of naar het Vlaams zangfeest. Me dunkt heb ik als ouder het recht om te kiezen volgens welke normen en waarden mijn kinderen opgevoed worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je begrijpt toch het verschil met (tijdelijke) hoofd opvoeder die de (pleeg/adoptie)ouder is. |
Citaat:
uw kind mag niet geleerd worden aan aarsluchten of varkensvleesallergie te lijden, maar het mag wèl in de klas hetzelfde worden aangeleerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niemand die een antwoord durft te geven.
Zou jij (als atheïst) willen dat je kind wordt opgevangen door een moslim familie en mee naar de moskee moet of door een katholieke familie en mee naar de kerk moet? Of door een VB familie en mee naar de ijzerwake moet of naar het Vlaams zangfeest? Me dunkt dat je nog altijd zelf mag kiezen hoe je kind wordt opgevoed en welke normen en waarden je kind meekrijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een hypocriet gedoe. Wees toch gewoon eerlijk. Ik zou alvast niet willen dat mijn kind wordt opgevoed door een (on)gelovige niet-moslim.
|
Citaat:
Als ik daartegenover zou schrijven dat alle monotheisten weg moeten blijven van alle kinderen. Dan ben ik weeral de slechte zeker? |
Citaat:
In geval van overlijden, zal je toch 'n soort van codicil moeten opmaken, waarin je duidelijk stelt hoe je kind eventueel (verder) wordt opgevoed, welke normen en waarden je kind zal meekrijgen. Maar; indien je vrijwillig afstand doet van je kind door adoptie bvb. heb je - in mijn ogen - �*lle rechten opgegeven om te beslissen hoe dat kind opgevoed zal worden! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be