Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Belg van 86 steekt 17-jarig stelend dubbel paspoort tuig dood in Borgerokko (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162170)

Mam 24 oktober 2011 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5761584)
In plaats van zelf de sharia toe te passen op die andere dader gingen ze de oude man opzoeken.

Als er niets is gestolen, hoeven er geen handen afgehakt te worden.
Ik ben trouwens niet zeker of sharia-wetten buiten een shariastaat ook van toepassing zijn.

Svennies 24 oktober 2011 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5761413)
Zeer tragisch, maar het is natuurlijk een moord en de jongen had nog een hele toekomst voor zich. Triestig dat men steeds naar geweld moet grijpen, is het niet beter te kiezen voor de dialoog? :-( Dat het slachtoffer van marrokaanse oorsprong is, doet niet terzake

Welke dialoog mijn beste,als er voor u iemand staat die met een schroevendraaier zwaait én die wil dat je je geld uit je kluis haalt...

En zeg eens,dat was volgens de krant de vierde keer dat die bejaarde dus op één jaar tijd het slachtoffer van een overval/inbraak dreigde te worden...

Vertel eens hoe je met zulk gespuis moet dialogeren,of denkt u dat de belgen er alléén zijn om te mogen geplukt worden door allerlei crimineel straattuig...

Chapeau voor die ouwe...

Geef die mens maar gerust een lintje...

Per slot van rekening heeft hij een criminele misdaadcarriere in de kiem gesmoord,en bijgevolg véél toekomstige slachtoffers van alle onheil gespaard...

Nr.10 24 oktober 2011 19:09

Ridder in de Leopold-orde.

besluitloos 24 oktober 2011 19:12

en dubbel pensioen.
en een poetsvrouw.
en een persoonlijke verpleegster, een schoontje. zo'n allochtoontje ;-)

Henri1 24 oktober 2011 19:12

Afin, nu ist nen Belg geweest....

Bestond die Freistaat vlaanderen 86 jaar geleden niet of kan een 86 jarige geen goede vlaming zijn ?

Een gast van 17 afslachten met een mes....
Jullie mogen trots zijn.

besluitloos 24 oktober 2011 19:13

en elke vrijdag ne bouquet bloemen voor de madam

Svennies 24 oktober 2011 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5761457)
Gevaarlijke stelling, maar dat is dan ook geheel voor uw rekening.

Haha,diegene die ongewenst bij mij binnenbreekt zal alvast géén verzet aantekenen tegen net dezelfde stelling nadat hij hardhandig heeft kennis gemaakt met de opperste rechter op mijn eigendom,namelijk koning éénoog en zijn loden rechtsspraak...:lol:

daiwa 24 oktober 2011 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5761597)
Een 16-jarige dat een oude man van 86 bedreigd en overvalt met een wapen is geen kind maar uitschot.

2!

eno2 24 oktober 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5761510)
Net in het nieuws gehoord dat de man onder bedreiging de kluis moest openen. op het moment dat de gewapende overvaller de kluis aan het leeghalen was, heeft de kranige bejaarde toegeslaan.

Blijkbaar was het al de zoveelste keer dat hij werd overvallen en blijkbaar was het telkens door dezelfde. Tjah, payback is a bitch zeker? Good riddance.

Wat een knar

daiwa 24 oktober 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5761627)
Jullie mogen trots zijn.

Nee, een stokoude man met twee jonge gasten overvallen is pas iets om trots op te zijn. :roll:

Nynorsk 24 oktober 2011 19:27

Citaat:

Zeer tragisch, maar het is natuurlijk een moord

?
jij vindt dat er hier sprake is van voorbedachten rade?

Mahalingam 24 oktober 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5761607)
Als er niets is gestolen, hoeven er geen handen afgehakt te worden.
Ik ben trouwens niet zeker of sharia-wetten buiten een shariastaat ook van toepassing zijn.

Als ze ermee weg kunnen komen, zullen Mohammedanen het niet nalaten om sharia toe te passen, ook al negeren ze daarbij lokale seculiere wetten en verordeningen.
De mening hierover van een imam uit Rinkeby (Stockholm) kan je op de Zweedse radio beluisteren. Die zei (vertaald): "het is de plicht van iedere Moslim om afvalligen te doden."
Sweden: Imam calls to kill converts on Radio Sweden
Deze imam wordt niet vervolgd wegens hate-crime vanwege wat de interviewer daarna zei als reactie:

"Erik Johansson told The Local that the journalist had reminded the imam that they were in Sweden, to which the imam had replied that the same rules apply here."

Het OM heeft haar beslissing om niet te vervolgen verhelderd met:
"The statement was based on personal faith and the ceiling is pretty high when it comes to that kind of statement,” said Marcus Agnvall, of the the Chancellor's office to newspaper Dagen, "
http://www.thelocal.se/36866/20111020/#

Nynorsk 24 oktober 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5761520)
Jij hebt liever een verkrachter zonder rubbertje? Mocht ik moeten kiezen tussen mijn vriendin laten verkrachten met een gegeven rubbertje of zonder gegeven rubbertje?

lol. uw vriendin gaat er niet mee kunnen lachen denk ik.

"wacht wacht, meneer de verkrachter! ik heb een condoom bij!" -even zoeken- "hier issie, doe maar verder!"

Nynorsk 24 oktober 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5761592)
Nee, ik bedoel wat ik zeg: een kind.

17-jaar... een kind? Op m'n 17e zat ik al op kot in gent, zelfstandig te wezen...

jodewa 24 oktober 2011 19:36

Citaat:

Zeer tragisch, maar het is natuurlijk een moord en de jongen had nog een hele toekomst voor zich. Triestig dat men steeds naar geweld moet grijpen, is het niet beter te kiezen voor de dialoog? :-( Dat het slachtoffer van marrokaanse oorsprong is, doet niet terzake

Bullshit.

Savatage 24 oktober 2011 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5761578)
Desnoods met de dood van een kind tot gevolg. Want zó belangrijk zijn die have en goed nu eenmaal...

:roll:

Who cares? Als ze op hun 16e al bejaarden overvallen met schroevendraaiers zal er op latere leeftijd ook wel niets deftigs meer van komen. Ben eigenlijk blij dat dit voorval zo geëindigd is.

Svennies 24 oktober 2011 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5761656)
Nee, een stokoude man met twee jonge gasten overvallen is pas iets om trots op te zijn. :roll:

Psst,maakt het rikske niet al te moeilijk met zo'n doordenker...

Hij zou weleens het slachtoffer kunnen worden van een burn out als hij té lang daarover moet nadenken....;-)

Bobke 24 oktober 2011 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5761627)
Afin, nu ist nen Belg geweest....

Bestond die Freistaat vlaanderen 86 jaar geleden niet of kan een 86 jarige geen goede vlaming zijn ?

Jullie mogen trots zijn.

Als je als 86 jarige alleen uw broek kunt aantrekken moogt ge fier zijn.
Laat staan iemand afslachten.

fonne 24 oktober 2011 19:57

Citaat:

Ja mijn beste, er zijn mensen die als ze overvallen worden en met de dood bedreigd in staat zijn te onderhandelen over de hoogte van de buit, de zwijgverplichtingen. Die mensen heten Beke, Tobback, De Croo, Van Gezien.
Maar normale mensen zoals ik reageren zoals het hoort.
Trouwens als die Marokkaan niet was weggelopen, maar beleefd had gevraagd om de politie te bellen, dan was hij ook niet doodgebloed. Maar blijkbaar had hij geen nood aan een beschaafde communicatie?

Nierika 24 oktober 2011 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5761446)
Wanneer komt ge nu mijn boeltje kort en klein slaan zoals beloofd op leopoldII-laan 56 8420 Wenduine?

Hoe?
Jij woont toch op de Canarische?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be