Ratatosk |
3 november 2011 18:06 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb
(Bericht 5778564)
Heb jij die video bekeken? Ik vind dat een educatieve tik moet kunnen maar dit gaat er toch zwaar over. Zeker voor zoiets belachelijks als het downloaden van wat muziek.
|
Hier zijn de straffen op illegaal downloaden nihil, ginds kan je bij een veroordeling een paar miljoen dollar betalen.
Een paar tikken met een riem is overdreven maar zeker geen aframmeling. Ga maar eens vragen aan de moeders die in een vluchthuis zitten wat een aframmeling is.
De vader heeft uit frustratie (nadat ie meerdere malen de dochter een preek had gegeven over illegaal downloaden) slechts een keer zijn dochter een paar tikken met de riem op de poep gegeven. Hij heeft zich daarvoor verontschuldigt bij de dochter. Meer is er niet gebeurd.
Als de dochter tot bloedens toe en overal op het lichaam was geslagen dan kunnen we spreken over mishandeling. Maar dat is het geval niet.
En de dochter was geen kind maar een jongvolwassen vrouw van 16 jaar die perfect in staat was om te weten wat mocht en wat niet mocht. Toch iets anders dan een kiund van 5 jaar oud.
Ik wil de reactie is zien van de forumleden hier als één van hun kinderen hun gezin in gevaar brengt na meerdere keren de betreffende kind van 16 jaar gewaarschuwd te hebben. Ik durf wedden dat ze een slag in het gezicht normaal zouden vinden maar owee als een rechter uit frustratie in gelijkaardige omstandigheden een 16-jarige een paar tikken met de riem op de poep geeft.
|