![]() |
Daarnet twee flessen Embrasse en een fles Courage soldaat gemaakt. Alé, wie drinkt er nog iet?
|
Citaat:
|
burps
|
Citaat:
Merci |
Ewel, veu mij nog een Troubadourke.
En laat de rest ook nog iet drinke |
'k zit hier al bijna een half uur en nog niets.
'k Ben weg. *zoekt een fles absint in de bar* *vindt niets* *zoekt een goede wisky en pakt twee flessen mee* voor vanavond en morgen *legt 150€ op den toog voor de kosten* *neemt in de vlucht nog een doos van Tiense Suiker met dubbel geraffineerde suikerteentjes* |
ik ga slapen! slaap zacht!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goedemorgen iedereen !
koffietje voor mij en drinkt ook iets |
Citaat:
|
we hebben een portret van een alien opgehangen :-D
![]() |
Goeie morgend iedereen.
'k Ga hier vlug ontbijten en dan weg. ![]() Nog doorspoelen met een wisky. brbbb |
![]() |
Bwuprz, iets tegen de nadorst astemblief ;-)
|
Na mijn doorlichting van Dronkoer's frituur is het vandaag de beurt aan T2.
Mijn bevindingen: goede sfeer, goede hygiëne -heb den Benny niet hoeven te bellen-!, lekkere drankjes, modern interieur. Toch één belangrijk minpunt: verschillende mensen hebben geklaagd over de lange, soms zeer lange wachttijd vooraleer ze bediend werden. Eén klant heeft zelfs meer dan een half uur op z'n bestelling moeten wachten. NOG erger: patron heeft hier toegegeven "in slaap gevallen" te zijn, terwijl EERLIJKE klant na meenemen van 2 flessen 150 euro op de toog legde. Dit kan niet. Conclusie: T2 krijgt een algemene score van 7,5. De patron wordt aangeraden deze score te verbeteren in een tijdsbestek van 3 maanden, te rekenen vanaf nu. Een score van 8,00 moet gehaald worden tegen eind februari. Ook klantvriendelijkheid moet beter. Neem vb aan 't frituur van de Heer D. Tenslotte: eerlijk is eerlijk: de T2 wordt genomineerd als zaak met de "plezantste en beste sfeer". |
schol, doe ze nog eens vol !
hoezo plezantste en beste sfeer ? wilt ge zeggen dat t bij mij ni plezant en gezellig is ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Toch bedankt voor de waardering. 'k Zou het wel appreciëren als u in uw rapport zou spreken over Bar Txiki II. Dat is immers de juiste en officiële naam van 't café. T2 doet me teveel denken aan een luchthaven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be