![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van diegenen die ik ken,en dat zijn er méér dan genoeg spreekt amper 2 op 10 een mondje Nederlands,alhoewel dit de verplichte taal is in het bedrijf,de rest is ééntalig frans... En met hun kinderen is het helaas niet beter gesteld,dat kan ik jaarlijks vaststellen als zij hun vakanriejobke komen doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() Moet ge er zo nog een paar hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom is het land destijds in taalgewesten gesplitst denkt u... En wie moest er destijds een eigen regering kunnen vormen... En wie stond erop dat de Ministers van de federale volgens pariteit zouden worden aangesteld in plaats van op de basis van bevolkingsaantal... En wie krijgt er verhoudingsgewijs meer zetels per stem ,en zodoende een groter politiek gewicht... Allemaal franstalige iniatieven om de machtsbasis te kunnen behouden en de democratie van dit onland af te remmen |
Citaat:
|
Citaat:
Net zo duidelijk als uw franstalige forums zijn.... Nét zo duidelijk als de aanfroeiende hoop franstaligen hier in mijn buurt die in de scholen en openbare diensten eisen dat ze in het frans te woord willen worden gestaan... Héél duidelijk mijn beste... Middelvinger Onckelinx al vergeten..... Dat was ook duidelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be