![]() |
Citaat:
Nogmaals, het is allemaal theater. |
Citaat:
Zit toch altijd maar in het buitenland, op zijn vakantieverblijven of op zijn jacht. |
Citaat:
;-) Die paar tienduizenden die er omgekomen zijn ,zijn dus maatschappelijk aanvaardbaar aangezien ze niet in de juiste hoek vielen...:roll::roll: " jaja,Meine name ist Hase und ich weiß nichts...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een regering vormen zonder toestemming van de Koning !:evil: Zoiets verwerpelijk zou Bart De Wever nooit doen !:evil: Bart De Wever zou zelfs nooit de onhoffelijk hebben om te bellen naar de Koning!:twisted: Neen, Bart De Wever heeft respect voor de Koning en wacht nederig op een Koninklijke invitatie!:twisted: |
Wel ik moet zeggen dat we erover akkoord moeten zijn dat een akkoord over iets waarover blijkbaar een akkoord was toch wel lang duurt. Akkoord het zal maar een akkoord zijn wat niet wil zeggen dat wanneer dat akkoord op papier komt, waarover er vooralsnog geen akkoord is, dat akkoord ook zal gestemd worden en dat akkoord volgens dit akkoord zal geakkordeerd en uitgevoerd worden. maar voor de rest ben ik akkoord dat een akkooord over dat akkoord dat bestond niet zo snel tot een resultaat leidt. Akkoord? :evil: tussen haakjes ben ik akkoord dat wanneer het toch tot een akkoord komt , ze volgens akkkoord en voorstel van onze rwa opnieuw 3 weken akkoordverlof krijgen om van de inspanningen voor dat akkoord uit te rusten! Akkoord dan is het nagenoeg Kerstmis en dan zal ook wel iedereen akkoord zijn dat men over dat akkoord niet eerder dan na Nieuwjaar ziijn akkoord geeft in de Kamer. :evil:
|
Citaat:
Het zal snel wennen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=609 De markten zijn duidelijk gerustgesteld nu er een regering in 't zicht is met een gezonde begroting. |
Citaat:
Ik had het niet gedacht, omdat dit ook een Europese crisis is en die niet opgelost is met een Belgische begroting. Er is toch enige euforie waar te nemen, maar is die duurzaam? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be