![]() |
Citaat:
legalise drugs laat al de allochtonen hier maar op het sociaal systeem (ook haar tewerksteller) floreren debateer met een techniek als alzheimerpatient en stel elke oneliner die ergens samenvat wat racisme, of misbruik van sociaal systeem samen als: hebt u daar een link voor, kunt u dat bewijzen, waar isd at onderzoek ? Maar het omgekeerde vraagstelling met: het is niet aan mij om dat te bewijzen. |
Citaat:
De verontwaardiging over autochtone, dronken bestuurders die alcohol zuipen en een hoopje studenten morsdood rijden is uiterst klein. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat neemt de gemiddelde jongere tot zich tijdens een nachtje stappen? Gezien "de extreme aard van het geweld", zoals je zelf stelt, is alcohol de logische gevolgtrekking. |
Citaat:
|
Zet er nog een beetje meer,zo zal je de eerste prijs krijgen voor 1.000.000 nonsens te plaatsen
|
Citaat:
Die engeltjes lopen alweer vrij rond, Arti. Wat denkt ge daar van. :twisted: Fred. |
Is duidelijk artisjok haar probleem, die mengeling
|
Citaat:
Je weet toch dat alcohol agressiviteit verhoogt. |
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Citaat:
eens ne 'slechte' altijd ne slechte zene Xeno, zelfs als ge aan zijne kant staat in deze ;-) het leven kan zo simpel zijn ... wat moet dat zalig zijn :-P |
Citaat:
Jij hebt duidelijk een drugsprobleem. Soms geen problemen met de lever of zo,anderen besmetten ook niet ? |
Citaat:
Met wat meer word ik kalm en sprakeloos. Met te veel slaap ik, en word ik wakker met een grondige hekel aan mezelf. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Ik kan ook niet tegen drank. Ik word misselijk van de geur alleen al.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik corrigeer mijn uitspraak : Je weet toch dat (te veel) alcohol agressiviteit kan verhogen.Blijft open : Waarop baseer jij je om te stellen dat mensen in brand steken typisch gedrag is voor dolgedraaide druggebruikers? (welke drug? alle?) |
Snuif maar verder artichaut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be