![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had bijna zo eentje meegebracht van op verlof. Op Jamaïca was er een juffrouw in het hotel die heel goeie taarten kon bakken. De avond van ons vertrek zei ik tegen haar : We gaan uw lekkere taarten missen" Antwoord ze : Neem me dan mee hé. Die van ons kon daar niet mee lachen.... |
Citaat:
Nu ja, beschouw het als een compliment. ;-) |
Wat bracht de Sint bij jullie ?
Niets. De reden was waarschijnlijk dat ik mijn schoen vergeten te zetten ben. Toon Hermans - One Man Show 1974 - Snieklaas |
Citaat:
Ik heb het sowieso niet zo voor cadeaukes. Als ik iets wil dan koop ik het zelf. |
Citaat:
|
Bij ons was het Zwarte Piet die langskwam. Die is sedert zijn ongeldigverklaring op zichzelf begonnen.
Toffe gast, maar hij verschiet wat alles zoal kost vandaag de dag. Als slaaf van de Sint kreeg hij gratis kost en inwoon, maar dat is sinds zijn vrijlating niet meer het geval. |
Citaat:
Hij was dus liever knecht gebleven, kajuit op de boot , een keer per jaar gratis cruise, kost en inwoon in een woning in Spanje, ziekteverzekering en een vaste job. |
Citaat:
|
Citaat:
die willen dat allemaal niet meer doen, wetgeving rond bekliming van gevels, en nokken van daken, dikwijls weekend werk, altijd 's nachts. |
Citaat:
:rofl: |
Deze morgen lag er plots een Armani bril onder de schouw. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
https://www.youtube.com/watch?v=IyArUh8eqJ0
"Phone Call with General Eisenhower during Cuban Missile Crisis" |
denk aan de werkgelegenheid , al dat speelgoed verslepen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be