Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Patrick Dewael: "N-VA verschilt weinig van Vlaams Belang" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164491)

Jakko 8 december 2011 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5852587)
Neen. Wij zullen jullie leugens doorprikken. Jullie hebben alle kansen gekregen maar in plaats van iets nuttig met jullie stemmen te doen zijn jullie aan de zijlijn gaan staan. Vroeg of laat wordt jullie programma ontmaskerd . En dat zal een harde les zijn voor sommigen.

Kijk ik lever jullie stof tot denken aan, het is inderdaad aan jullie om daar iets mee te doen.

Woef

Klinkt stoer. Met hoevelen zitten jullie daar eigenlijk aan dat pcke?

den ambetantsten 8 december 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5852660)
Dewael was sterk, zeer sterk. Wat theatraal op bepaalde momenten maar sterk.

De man is een vakman, zonder meer. Maar hij heeft toch de uitstraling en het charisma van de - toegegeven betere - pimp. Dat zelfs u die lucht niet naar zijn eigenlijke waarde weet te schatten, is ontgoochelend.

Amon_Re 8 december 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 5852415)
Toen ik zelf nog een luizige dopper was -- en het is niet lang geleden -- heeft het 18 MAANDEN geduurd vooraleer de VDAB mij uitnodigde om eens vriendelijk te suggereren of ik toch niet eens naar werk zou beginnen zoeken. :lol: En dat is dan in Vlaanderen hé, je moet er niet aan denken hoe het dan in Wallonië gaat :oops:

Dus misschien heeft Bartje wel een punt

Grappig, ik werd na afstuderen al na enkele maanden aangesproken door hen terwijl ik niet eens dopte :D

knip 8 december 2011 22:36

Laten we een cordon rond NVA bouwen zoals met Vlaams blok he. Misschien is dat de oplossing.
Of laten we gewoon verkiezingen afschaffen het is nu goed zoals het is, er moet toch niets meer veranderd worden.
Bad publicity is also good publicity. Hoe meer NVA zwart wordt gemaakt, hoe meer het gevoel leeft bij de mensen dat we echt niet meer in een democratie leven, hoe groter NVA wordt.
De nota van Dewever was een compromisvoorstel van NVA. Als hij binnenkort veel meer stemmen zal halen, dan zullen zijn voorstellen een pak radicaler zijn.

Steben 8 december 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852658)
pfff, word je dat Calimerogeklaag echt nooit beu?

Waarom zou ik?
Zolang er trollen zijn ... heerlijk!

drosophila 8 december 2011 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5852705)
Waarom zou ik?
Zolang er trollen zijn ... heerlijk!

Trollen... Dat woordje bezig je graag hé?

Steben 8 december 2011 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5852660)
Dewael was sterk, zeer sterk. Wat theatraal op bepaalde momenten maar sterk.

Goebbels zou nog veel van hem hebben kunnen leren ja.

Steben 8 december 2011 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852709)
Trollen... Dat woordje bezig je graag hé?

eerste keer ooit! :cheer:

zoek maar op.
en hoeveel keer heb jij calimero gezegd dit jaar?

den ambetantsten 8 december 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5852683)
U bent hopeloos in de war met de volgorde der feiten. Dewael nam het woord NADAT de N-VA had gechargeerd.

Ga weg! Zeg nu niet dat u de parlementaire traditie niet kent die wil dat de grootste oppositiepartij het eerste (en het laatste) van wal mag steken?!

drosophila 8 december 2011 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5852716)
Ga weg! Zeg nu niet dat u de parlementaire traditie niet kent die wil dat de grootste oppositiepartij het eerste (en het laatste) van wal mag steken?!

Dat is precies wat ik de genaamde Karma diets wou maken.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 5852673)
't Is ver gekomen als de NIET-OPPOSITIE partijen OPPOSITIE voeren tegen de OPPOSITIE. :roll: Hoe groot is de wanhoop?

Karma 8 december 2011 22:45

Citaat:

U bent hopeloos in de war met de volgorde der feiten. Dewael nam het woord NADAT de N-VA had gechargeerd.

Dit was een reactie op de posting van Vivelabelgique waarin hij schreef: Eigenlijk is het toch niet meer dan normaal dat Open VLD en Cd&V oppositie voeren tegen de N-VA.

drosophila 8 december 2011 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 5852735)
Dit was een reactie op de posting van Vivelabelgique waarin hij schreef: Eigenlijk is het toch niet meer dan normaal dat Open VLD en Cd&V oppositie voeren tegen de N-VA.

Ach zo. I stand corrected.

Steben 8 december 2011 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5852120)
N-VA in dezelfde hoek geduwd als het VB.

Mooi, dat zal ze leren zich laatdunkend uit te laten over het VB.

Als al die VB'ers naar NVA komen en van hecke al oproept om NVA te stemmen, vind ik het leuk om bij te leren.

Gwyndion 8 december 2011 22:50

Valt inderdaad op dat de meerderheidspartijen oppositie voeren tegen de oppositie, is ook al veelzeggend.

den ambetantsten 8 december 2011 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5852712)
eerste keer ooit! :cheer:

zoek maar op.
en hoeveel keer heb jij calimero gezegd dit jaar?

Ach, de man was gewoon zichzelf. Datgene wat hem al jaren in staat stelt te profiteren van het bestaande systeem, het bestaande vriendjesregime. Maar, let wel, de man kan perfect meedraaien in om het even welk systeem. Da's een eigenschap die de man... Eh... siert?

Karma 8 december 2011 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 5852415)
Toen ik zelf nog een luizige dopper was -- en het is niet lang geleden -- heeft het 18 MAANDEN geduurd vooraleer de VDAB mij uitnodigde om eens vriendelijk te suggereren of ik toch niet eens naar werk zou beginnen zoeken. :lol: En dat is dan in Vlaanderen hé, je moet er niet aan denken hoe het dan in Wallonië gaat :oops:

Dus misschien heeft Bartje wel een punt

Ja, da's wel sterk veranderd sinds ikzelf op zoek was naar mijn eerste werk. Toen was de RVA en de VDAB nog één dienst. Iedere week moest ik me aanmelden op kantoor en toen kregen we adressen om te gaan solliciteren. Soms vijf, zes per week. Na drie, vier weken had ik werk en daar werk ik nog steeds (reeds 33 jaar).

solidarnosc 8 december 2011 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5852698)
De man is een vakman, zonder meer. Maar hij heeft toch de uitstraling en het charisma van de - toegegeven betere - pimp. Dat zelfs u die lucht niet naar zijn eigenlijke waarde weet te schatten, is ontgoochelend.

Tja in het bordeel is de pimp koning.

den ambetantsten 8 december 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5852759)
Tja in het bordeel is de pimp koning.

Ik wou dat ik u kon tegenspreken. Eerlijk waar!

Flippend Rund 8 december 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 5852757)
Ja, da's wel sterk veranderd sinds ikzelf op zoek was naar mijn eerste werk. Toen was de RVA en de VDAB nog één dienst. Iedere week moest ik me aanmelden op kantoor en toen kregen we adressen om te gaan solliciteren. Soms vijf, zes per week. Na drie, vier weken had ik werk en daar werk ik nog steeds (reeds 33 jaar).

Ja nu is dat echt wel een softe boel. Begeleiding van werklozen is een bloeiende industrie hoor. België is waarschijnlijk een wereldleider op dat vlak.

Cynara Cardunculus 8 december 2011 22:57

Citaat:

hoezo? ik krijg op Actua TV eerst Dewael en dan de supergoede tussenkomst van Jan Jambon te zien.

Spoelen ze dat bij jullie tachterstervoren of zo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be