![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet daaruit besluiten dat het een probleem-religie is. Maar als iemand iets positiefs over de islam weet te vertellen, ben ik daar zéér benieuwd naar ? En dan niet iets van 1000 jaar geleden hé ! Iets dat vandaag plaatsvind. |
Maar neen. Dit is gewoon een parodie op de enige, ware terroristen videopost op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=SW8zK...3eFAAAAAAAABAA Moet toegeven. Deze parodie was amateuristischer en maar ook enorm grappig! |
Citaat:
|
Als het moeras van beroep weer deftig kan functioneren mogen ze al die gasten oppakken voor ze serieus beginnen te worden.
|
Citaat:
Weet gij of sharia4belgium pro of contra okkernoten is ?:-D |
Citaat:
En als ze allemaal in ' t gevang zitten, gaan wij dat samen vieren ! Wat denk je ervan ?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal dan veiligheidshalve maar een ha. hazelnoten zetten zeker. :roll: |
Citaat:
De laatste keer dat ik met Abou sprak noemde hij me een 'afvallige westerse moslimhoer'. Dus neen, bedankt. Stuur de staatsveiligheid op hun dak af (als dat nog niet gebeurt is) en bij het minste dat ze uitspoken laten rotten in de c(h)el. Liefst in de cel van Nador. |
Wat een haat weeral in deze thread. Wel zo hard mogelijk roepen "HAATBAARDEN LOLOLOL" maar 5 minuten later zelf afkomen met racistische zever vol met haat en angst. Proficiat.
|
Heeft dingske daar...Geert Hoste, diejen Aboe Simpel reeds gevraagd om hem te assisteren bij zijn nieuwjaarsconference?
|
Citaat:
Die jongen vond gewoon een manier om aandacht te krijgen...hij zal vooral sponsors vinden voor zijn opvattingen in het buitenland, daar mag staatsveiligheid induiken en eenmaal zij een behoorlijk dossier hebben..heeft hij nog de Marokkaanse nationaliteit? Uitwijzen dan en de zaak is opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan te weten dat dit soort gekken nu ook in Egypte de macht grijpen... Brussel het atomium, ginder de ganse Egyptische geschiedenis...:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be