![]() |
Citaat:
Bij jou zeker, om whisky te proeven |
Citaat:
alles draait rond de keuken, de rest is randfunctie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We-NEED-Britain-for-the-EU-to-survive-say-the-Germans PS : don't mention the war ;-) |
Ik denk het niet. Honderden jaren oude controverses duiken opnieuw op. Ik misgun de Britten hun afvalrace van de EU niet. Maar dat maakt het voor de subjects er niet makkelijker op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Cameron is een gestampte upperclassidioot met zoveel diepgang als een luchtmatras. Het UK is een melkkoe voor de amerikaanse multinationals en hun britse en europese vriendjes. Ze zijn daar al een pak verder met het afbouwen van de welvaartsstaat, ook natuurlijk omdat ze die nooit zo als hier gehad hebben. Als je een voorsmaakje wil van hoe het er hier binnen een paar jaar aan toegaat ben je daar wel aan het goeie adres. |
Citaat:
Wat gaan ze dan doen? Toetreden tot EFTA? Een FTA met de Verenigde Staten aanvragen? Met China misschien? Het probleem is gewoon dat het VK een eengemaakte markt wenst zonder er nadelen van te ondervinden of haar soevereiniteit "een deuk" te laten krijgen. Dat werkt niet echt op die manier. |
Citaat:
Beetje grote keel opzetten tegen hun grootste afzetgebied en niet willen meewerken aan de stabilisatie van de €. Hoe stompzinnig kan je gaan? |
Citaat:
Soms positief, een soort silliness en gekte die interessante humor en muziek oplevert, maar helaas trekt zich dat ook door op culinair, politiek en organisatorisch vlak. :| |
Citaat:
(Geen dictatuur zonder dictator uiteraard.) |
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet nog wetenschappelijk, linguistiek, militair, cultureel,... Bent u een trotse Belg, Parcifal? Dat vraag ik mij af. |
Citaat:
3/4 van de Europese commissie :) |
Citaat:
http://www.express.co.uk/posts/view/...n-euro-bailout |
Citaat:
Ik ben een trotse europeaan, van mij mogen ze morgen al de identiteitskaarten, belastingsbrieven en stembrieven aanpassen en Belgie vervangen door Europa. |
Citaat:
Maar onzen braven Herman? :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
ah nee, wacht eens, zegt ge nu dat europa een democratisch orgaan is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be