![]() |
ik wil de ambtenaar bedanken voor dat ze overmorgen gaan zorgen voor dat ik ipv om 5.30u zal om 4.30 moeten opstaan om op tijd naar het kantoor te kunnen geraken, ik ben erg dankbaar!! beste ambtenaren ik zou speciaal voor jullie ipv 8 uur 10 werken, want ikke en andere normale werknemers als ik zijn toch de ijzels dus jullie mogen van ons nog harder profiteren, beste ambtenaren aub niet te lang staken, anders kunnen jullie verkoud word wat voor ons meer overuren betekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft Europa ons nu al bijgebracht? alles 2x duurder door de Euro,minder werk,en als klein land worden we geregeerd door duitsland en frankrijk,wanneer hebben wij de keuze gehad om daar mee over te beslissen? Hoe wil je een overheid afslanken,wanneer je in een land leeft waar een vlaamse,een waalse,een brusselse en een duitstalige regering is,waar al deze regeringen ook nog eens een parlement hebben,voorts een senaat,provincieraden,en ontelbare politieke medewerkers,en in Brussel dan nog eens zoveel gemeenten en evenveel burgemeesters en ontelbare schepenen. Iedereen daarvan heeft zich gewapend tegen een afbouw daarvan,dus pak niet de gewone ambtenaar aan,maar wel de geldspeculanten,de politieke benoemingen,de machthebbers die altijd wel ergens in een raad van bestuur zitten,als ze al geen voorzitter zijn enz... |
Citaat:
En af en toe krijgt ze mot omdat ze de soep niet heeft geroerd. 8-) Mensen hebben gewoon op de N-VA gestemd voor het mooi verbaal krakeel van Bart De Wever in de slimste mens, als proteststem of omdat ze gepensioneerd waren en bang waren hun pensioentje te verliezen, en dat de jongere generaties nu ook maar moesten pezen ! Mijn inziens, neem Bart Dewever uit de N-VA en het gemiddeld IQ van de partij zakt al naar een zorgwekkend niveau. |
Citaat:
Jij soms? |
Citaat:
Als kamerplant? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn pakje wil besteden ? |
Citaat:
Een waardeoordeel is altijd relatief ten aanzien van de waardegever. Navelstaarders zien nu eenmaal, alleen maar het putteke. (c) 2011 JurgenD |
Citaat:
Ambtenaren die 40u per week presteren hebben om de 4 weken een dag compensatie omdat ze 8 u meer gepresteerd hebben,dat maakt 13 dagen per jaar + hun gewoon verlof tussen de 22 en 25 dagen,waar u aan die 60 komt is mij een raadsel,of je moet leraar zijn! |
Citaat:
Een vijftal jaar terug zette men de werkende mensen op tegen de werklozen. En nu probeert men hetzelfde spelleke te doen, tussen de mensen uit de privé en de ambtenaren. En wie wordt er beter van ? De regering en de werkgevers. maar de burgers worden armer. Dus ik steun de ambtenaren, al ben ik ook niet volledig akkoord met bepaalde regelingen. 't is uit principe. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
QFT |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En omgekeerd. Ze noemen het, het rad van fortuin. Vanitas vanitatum, omnia vanitas |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be