Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Eindejaarsshow van Geert Hoste: politieke conclusies ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165611)

AsGardSGO 2 januari 2012 21:10

Politieke conclusies niet te trekken hieruit? Toch wel: welgeteld één.

Dat humoristen zoals Geert Hoste maar rustig verder doen, de mensen lachen eens goed met alles en zijn het daarna toch vergeten. En de wereld draait verder. Hoe "snedig" hij ook uit de hoek komt.
Echter iemand zoals een Dirk Denoyelle die het te rechtuit zegt en veel verder gaat dan Geertje die moeten ze wel niet echt hebben, die wordt dan ook beetje doodgezwegen op zoveel mogelijke media en op Koning TV.

Geert hoste is dus soms grappig en snedig maar het blijft braaf en onschuldig, veel meer dan zijn beginjaren toen de politiekers en de rest van het BV-schap niet in zijn zaal zat.

bgf324 2 januari 2012 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5902416)
Ik vind Alex Agnew leuk. Tenminste niet van die belegen tsjeven-humor zoals bij Hoste.

Xander De Rycke vind ik veel beter. Hieronder een filmpke uit 2009. In 2011 zat ik bij zijn opnames in de zaal bij zijn show. :-o
http://www.youtube.com/watch?v=L_729i9atAw

mkb 2 januari 2012 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5903377)
Humoristisch?!?

Tsja... Vlamingen en humor... Het zal wel nooit iets worden. :|

Ik heb eens smakelijk moeten lachen om deze post. U kijkt neer op Geert Hoste maar bent fan van TBBT (zie u handtekening)? Qua niveau is dat net boven andere 'toppers' zoals Two And A Half Men en Jersey Shore. :lol:

fonne 2 januari 2012 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5903369)
Bijbelvreters en humor: het blijft een moeilijke combinatie.

je snapt'em niet he?

Herbstnebel 2 januari 2012 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902252)
Die mensen waren wel op vakantie in het buitenland, het was vroeg in de morgen of laat in de avond whatever, en zij hadden zin in sex boven op een toren. Het zij zo. Maar daar moeten anderen mensen zich niet mee moeien en zeker niet commercieel uitbuiten op een eindejaarsshow. Dat is gewoonweg schandalig. En de mensen die dit niet inzien, die moeten hun normen en waarden eens gaan bijstellen.

gij meent da ofwa ? conservatief gastje gij :-D

Als ge in uwen blote piezeloe door 't straat loopt moet ge achteraf niet komen zagen dat de mensen u uitlachen omdat ge een kleintje hebt. Als ge dat doet in uw kot, dan hebben ze er geen zaken mee. Niemand moet komen gluren in uw privé.

Das 't verschil man.

Raf 3 januari 2012 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5903505)
Ik heb eens smakelijk moeten lachen om deze post. U kijkt neer op Geert Hoste maar bent fan van TBBT (zie u handtekening)? Qua niveau is dat net boven andere 'toppers' zoals Two And A Half Men en Jersey Shore. :lol:

Ik kan begrijpen dat u deze mening bent toegedaan. Ik hoor ze wel vaker van mensen voor wie de humor van die show nèt iets te hoog gegrepen is...

AsGardSGO 3 januari 2012 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5903752)
Ik kan begrijpen dat u deze mening bent toegedaan. Ik hoor ze wel vaker van mensen voor wie de humor van die show nèt iets te hoog gegrepen is...

Boenk erop :)
Zo vinden velen Bert Kruismans of Wouter Deprez niet grappig maar gaan plat bij Alex Agnew of philip geubels of een jackass want dat vinden zij hoogstaand...
Zoals met komische films vaak; hoe meer onderbroeken humor en hoe platter, vulgairder en makkelijker begrijpbaar (voorspelbaarder) hoe beter...

Svennies 3 januari 2012 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902167)
Ik ben nu geen voorstander van de monarchie, maar altijd hetzelfde gezaag over de koning en prins Filip, enz, dit hebben we nu wel stilletjes aan gehad. Dat werkt antiproductief op de duur. Ook zijn politieke grapjes kennen we nu ondertussen wel: oude koek en oude wijn in nieuwe zakken. Voor zover de wijn al niet bedorven is.

Tja,dat is dus net zoals uw eeuwig gebash op De Wever hier,nét zo'n ouwe koek en bedorven wijn...

Citaat:

Maar er was iets schandaligs aan de conferentie van Geert Hoste dit jaar.

Op volle pilaarbijtermodus zo te zien....

Citaat:

Iets dat niet door de beugel kon. Een zeer ranzig randje. En dat was heel zijn schunnig optreden met betrekking tot Uyttersprot. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Zo het sexleven van iemand in het openbaar in het belachelijke trekken en te grabbelen gooien.

Ze heeft zélf haar sexleven openbaar te grabbel gegooid....

Citaat:

Wat twee mensen intiem doen op een toren, in hun badkamer of in hun slaapkamer, daar moet Geert Hoste verre van blijven.

Er is namelijk een groot verschil tussen open en bloot bovenop een toren en de intimiteit van uw eigen slaapkamer of badkamer...

Citaat:

Wat wat hij allemaal nu aan het vertellen is, wijst op een zeer grote geestelijke armoede. Maw, de man is 'uitgefratst'.

Zowat zoals u dus...:roll::roll:

Europese Vlaming 3 januari 2012 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902220)
Dat is larie. Wanneer iemand de liefde bedrijft op de heide, in het bos of op een toren, daar heeft niemand zaken mee. En wanneer het dan nog op een platte en commerciële manier uitvergroot wordt op de televisie en in de zalen door zo'n gluurder zoals Hoste, die meent dat hij zich daardoor interessant kan maken, dan vind ik dit volkomen ongepast. Zoiets doet men niet. En Hoste zou dat maar beter beseffen. Een heel triestig en onverantwoord optreden van een laag bij de grondse 'voyeur' Geert Hoste. Zeker weten.

In ieder geval, voor mij heeft hij afgedaan. Definitief!

Ik ben zelf geen Geert Hoste fan, maar ik denk dat je het niet volledig bij het rechte eind hebt:

Geert Hoste lacht met het nieuws uit de kranten en de media, endus zit Uytersprot daar nu ook bij. Het is niet Geert Hoste die dit verhaal zo uitgebreid heeft uitgesmeerd, het zijn de journalisten van de gewone media.

Supe®Staaf 3 januari 2012 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902220)
Dat is larie. Wanneer iemand de liefde bedrijft op de heide, in het bos of op een toren, daar heeft niemand zaken mee.

Dat zie je totaal verkeerd.
De heide, het bos en ook torekes van een publiek toegankelijk kasteel, zijn openbare plaatsen.
Je begrijpt toch wat 'openbaar' wil zeggen, niet?
Dat betekent dat iedereen daar mag komen.
Dat betekent ook dat iedereen het kan en mag zien als onze burgemeester en haar heet doktoorken daar staan te jassen.
Bijgevolg mag iedereen dat filmen, publiceren, en er commentaar op geven.

Citaat:

En wanneer het dan nog op een platte en commerciële manier uitvergroot wordt op de televisie en in de zalen door zo'n gluurder zoals Hoste, die meent dat hij zich daardoor interessant kan maken, dan vind ik dit volkomen ongepast. Zoiets doet men niet. En Hoste zou dat maar beter beseffen. Een heel triestig en onverantwoord optreden van een laag bij de grondse 'voyeur' Geert Hoste. Zeker weten.
Ik vind dat GH geen komiek van hoog nivoo is, maar hij heeft het volste recht om de draak te steken met hete pitoes die hun broek laten zakken op openbare plaatsen, voor iedereen zichtbaar.

Citaat:

In ieder geval, voor mij heeft hij afgedaan. Definitief!
Voor mij al lang.

Supe®Staaf 3 januari 2012 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902333)
Het is uiteindelijk iemands privé-leven te grabbel gooien voor de TV en voor de gore centen. D�*t is het.

Dat is het niet.
Die toren is een openbare plaats.
Als je daar staat te sexen, dan is dat een openbare daad.
Snap je het begrip 'openbaar'?
Openbaar >< Privee
Wat je op publieke plaatsen uitvreet, daar heeft iedereen zakens mee.

Laat ze hetzelfde doen in hun eigen kot, dan is het privee.
Dan heeft niemand er zakens mee.

Herbstnebel 3 januari 2012 08:00

En denk dat hij het wel al door heeft hoor maar nu kan hij 2 dingen doen ;

Doen of zijn neus bloed en verder drammen (maar dan komt hij dom over en dat weet hij allicht)

zwijgen en/of van onderwerp veranderen. (openlijk ongelijk toegeven is lef voor nodig)

Het Oosten 3 januari 2012 08:33

Geert Sex is over de schreef gegaan. Of iemand nu in het openbaar de liefde bedrijft (in dit geval moet men 'openbaar' sterk nuanceren) of niet, men moet het niet ten grabbel gooien. En zeker niet om er financieel gewin uit te maken.

En als men dan toch de wettelijke toer opgaat, dan zal ik dat dan maar ook doen. Diegene die het filmpje heeft gemaakt, ging bovendien ook goed in de fout. Want de wet zegt heel duidelijk en expliciet dat men privéprsonen niet mag filmen noch er een foto van mag nemen -al dan niet in openbaar- zonder hun toestemming!

Bokkenreyder 3 januari 2012 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5903960)
Geert Sex is over de schreef gegaan. Of iemand nu in het openbaar de liefde bedrijft (in dit geval moet men 'openbaar' sterk nuanceren) of niet, men moet het niet ten grabbel gooien. En zeker niet om er financieel gewin uit te maken.

En als men dan toch de wettelijke toer opgaat, dan zal ik dat dan maar ook doen. Diegene die het filmpje heeft gemaakt, ging bovendien ook goed in de fout. Want de wet zegt heel duidelijk en expliciet dat men privéprsonen niet mag filmen noch er een foto van mag nemen -al dan niet in openbaar- zonder hun toestemming!

Hoe ontroerend! System wordt verdedigd door ... system! :roll:

Another Jack 3 januari 2012 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5903607)
je snapt'em niet he?

Leg het mij eens uit aan de hand van een parabel.

Bokkenreyder 3 januari 2012 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5903960)

Je hebt nog niet door dat dit filmpje gemaakt is door POOLSE KINDEREN op een toren in het SPAANSE Navarra en dat daarvoor dus ten eerste al geen Belgische wetten gelden en ten tweede dat Uyttersprot in de fout ging door haar exhibitionisme (wat dan weer wel in de Belgische wet strafbaar is).

Spreken is zilver 3 januari 2012 10:43

Citaat:

Het is uiteindelijk iemands privé-leven te grabbel gooien voor de TV en voor de gore centen. D�*t is het.

Als ik me niet vergis heeft men guze

Spreken is zilver 3 januari 2012 10:44

Citaat:

Als ik me niet vergis heeft men hier al minstens tienmaal geschreven dat torenpoepen niet behoort tot het 'prvié-loeven'.

Het Oosten 3 januari 2012 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5904081)
Je hebt nog niet door dat dit filmpje gemaakt is door POOLSE KINDEREN op een toren in het SPAANSE Navarra en dat daarvoor dus ten eerste al geen Belgische wetten gelden en ten tweede dat Uyttersprot in de fout ging door haar exhibitionisme (wat dan weer wel in de Belgische wet strafbaar is).

Maakt niets uit. Men mag geen foto's trekken van privé-personen, films maken van privé-personen, en zeker niet deze op youtube zetten, zonder toestemming van deze personen.

Het Oosten 3 januari 2012 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5904081)

Maakt niets uit. Men mag geen foto's trekken van privé-personen, films maken van privé-personen, en zeker niet deze op youtube zetten, zonder toestemming van deze personen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be