![]() |
Citaat:
Allicht een heel goede kapper en een ontkrulpermanent in dat geval. En superverzorgingsproducten. Hoe lang zijn de meisjes ook al bezig voor deze show, met het perfect maken van hun uiterlijk. Genoeg om wat te testen lijkt me. Citaat:
Om dat te doen kan je trouwens best eerst de donkere lipstick, en dan in het midden de lichte aanbrengen. De glans van de gloss moet vooral zeer goed in het midden zitten. Als je echt dunne lippen hebt trek je eerst een contour rond je lippen met een lippotlood. Et voil�*! |
Citaat:
Heb je nog tips om een bierbuikje weg te krijgen, ik heb er wat last van;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wed dat Dina een goddelijke steak provençale kan klaarmaken. |
Enquëte: Laura Beyne is de knapste en de knapste Miss België in jaren?
Nee.
|
Citaat:
|
[quote=De Kwaadste Belg;5932338][quote=Cynara Cardunculus;5932205]we hebben nochtans al een Turkse gehad (die nadien door haar vent werd afgeklopt)
Citaat:
maar was er ook geen turkse miss Belgie dan dan niet door haar vent werd afgeklopt? |
Citaat:
Verder ligt knap altijd aan smaak en voorkeuren.... |
Citaat:
Als het je een troost mag wezen, die twee hebben de oprotpremie van het Vlaams Belang aanvaard en wonen in Turkije. Een voorbeeldkoppel dus. Maar over sporters gesproken, de Vlaamse proftenniser Kristof Vliegen wordt door zijn ex wel van losse handjes beschuldigd. Over mishandeling gesproken: is het VB niet de partij die stelt dat de vrouw een sloor is die haar muil moet houden als ze op haar muil krijgt ? |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, ik heb geen moeite met de huidige miss, want de belangrijkste vereisten voor mij zijn dat ze in België zijn opgegroeid, met de Belgische cultuur. En dat is met Juffrouw Beyne zeker het geval, meer nog: ze is voor de helft Belgisch, heeft zelfs een op en top Belgische naam. Indien het een zuivere Congolese geweest ging zijn, dan ging ik me ook vragen stellen omtrent het begrip 'Miss België'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogen Joodse meisjes uit de Antwerpse gemeenschap meedoen aan miss-verkiezingen of verbiedt hun geloof hen dat ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be