Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Enquëte: Laura Beyne is de knapste en de knapste Miss België in jaren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166211)

Groentje-18 15 januari 2012 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 5932005)
Ik vraag me af welke ontkrullingsmiddel zij gebruikt.:-P

Ga je ervan uit dat ze kroes heeft?

Allicht een heel goede kapper en een ontkrulpermanent in dat geval. En superverzorgingsproducten. Hoe lang zijn de meisjes ook al bezig voor deze show, met het perfect maken van hun uiterlijk. Genoeg om wat te testen lijkt me.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 5932101)
Ik wil dat ook hebben:-(

Lichte rozige of beige kleur echt in het midden of op het binnenste van je lippen, een donkerdere kleur buitenom, of een donkerder lijntje er rondom (wat negers natuurlijk hebben, wat het effect van hun sowieso al vollere lippen nog vergroot), een lipgloss met "vergrotend" effect.

Om dat te doen kan je trouwens best eerst de donkere lipstick, en dan in het midden de lichte aanbrengen. De glans van de gloss moet vooral zeer goed in het midden zitten.

Als je echt dunne lippen hebt trek je eerst een contour rond je lippen met een lippotlood.

Et voil�*!

nubian 15 januari 2012 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5932407)
Ga je ervan uit dat ze kroes heeft?

Allicht een heel goede kapper en een ontkrulpermanent in dat geval. En superverzorgingsproducten. Hoe lang zijn de meisjes ook al bezig voor deze show, met het perfect maken van hun uiterlijk. Genoeg om wat te testen lijkt me.

Lichte rozige of beige kleur echt in het midden of op het binnenste van je lippen, een donkerdere kleur buitenom, of een donkerder lijntje er rondom (wat negers natuurlijk hebben, wat het effect van hun sowieso al vollere lippen nog vergroot), een lipgloss met "vergrotend" effect.

Om dat te doen kan je trouwens best eerst de donkere lipstick, en dan in het midden de lichte aanbrengen. De glans van de gloss moet vooral zeer goed in het midden zitten.

Als je echt dunne lippen hebt trek je eerst een contour rond je lippen met een lippotlood.

Et voil�*!

lol, dankjewel lezersrubriek van Flair:-P
Heb je nog tips om een bierbuikje weg te krijgen, ik heb er wat last van;-)

From_Vlaanderen 15 januari 2012 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5931288)
Al heeft er wel één schooljaar lang een neger gezeten. Maar die was gelukkig al snel terug weg. :-)
In dat zelfde schooljaar zat er ook een paar maand een Marokkaan of zoiets. Maar die hebben we niet meer terug gezien nadat die jongens van 5 landbouw hem eens aangepakt hebben buiten school :lol:

In den tijd op het seminarie in hoogstraten, wij gingen er ook voor ze 8-).

Mitgard 15 januari 2012 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5932322)
Een voorbeeldige winnares: lief, nuchter en een lekker stuk.
Ze combineert het beste van vele werelden :cheer:

Maar kan ze koken?

Demper 15 januari 2012 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5932423)
Maar kan ze koken?

Ze kan nog net een microgolf bedienen.

Mitgard 15 januari 2012 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5932424)

Dat valt tegen.
Ik wed dat Dina een goddelijke steak provençale kan klaarmaken.

Dronkoers 15 januari 2012 01:40

Enquëte: Laura Beyne is de knapste en de knapste Miss België in jaren?

Nee.

mkb 15 januari 2012 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5931270)

Ziet eruit als een Ketnet presentatrice.

Cynara Cardunculus 15 januari 2012 02:28

[quote=De Kwaadste Belg;5932338][quote=Cynara Cardunculus;5932205]we hebben nochtans al een Turkse gehad (die nadien door haar vent werd afgeklopt)
Citaat:

Incorrect.
Je verwart met miss Brussel
klopt!
maar was er ook geen turkse miss Belgie dan dan niet door haar vent werd afgeklopt?

Adam Smith 15 januari 2012 02:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5932518)
Ziet eruit als een Ketnet presentatrice.

Wie weet gaat ze dat nog wel doen ook...;-)

Verder ligt knap altijd aan smaak en voorkeuren....

koe de poing 15 januari 2012 02:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5932521)
klopt!
maar was er ook geen turkse miss Belgie dan dan niet door haar vent werd afgeklopt?

nee, hoe graag je dat ook zou willen, Zeynep is nog altijd de gelukkige madame Volkan.

Als het je een troost mag wezen, die twee hebben de oprotpremie van het Vlaams Belang aanvaard en wonen in Turkije. Een voorbeeldkoppel dus.

Maar over sporters gesproken, de Vlaamse proftenniser Kristof Vliegen wordt door zijn ex wel van losse handjes beschuldigd.

Over mishandeling gesproken: is het VB niet de partij die stelt dat de vrouw een sloor is die haar muil moet houden als ze op haar muil krijgt ?

MaGNiFiCaT 15 januari 2012 04:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5931998)
Negertjes mss wel. Maar volwassen negers zijn vaak agressief enzo. :?

Ik heb vaak al een neger gezien waarvan de blik me echt koude rillingen bezorgden. Een echte harde, koude, lege killersblik. Ik zou er niets van verschieten dat zij in hun land van herkomst soortgenoten af hebben gemaakt op de meest gruwelijke manier. En dat komt dan in ons land.

MaGNiFiCaT 15 januari 2012 04:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5932205)
we hebben nochtans al een Turkse gehad (die nadien door haar vent werd afgeklopt) en een Tsjechische (die recent de Miss Verkiezingen heeft opgelicht) en dan hadden we nog die Kaapverdische... allemaal Miss Belgiqueskes.

Een een Hongaarse, Sofia Horvath, als ik me goed herinner.

Kijk, ik heb geen moeite met de huidige miss, want de belangrijkste vereisten voor mij zijn dat ze in België zijn opgegroeid, met de Belgische cultuur. En dat is met Juffrouw Beyne zeker het geval, meer nog: ze is voor de helft Belgisch, heeft zelfs een op en top Belgische naam. Indien het een zuivere Congolese geweest ging zijn, dan ging ik me ook vragen stellen omtrent het begrip 'Miss België'.

MaGNiFiCaT 15 januari 2012 04:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5932274)
:x

Och Demper, volgend jaar is het weer een hete Westvlaamse, als dit je content kan maken.:-)

MaGNiFiCaT 15 januari 2012 04:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5931986)
De meest politiek correcte miss ooit.

Kon niet anders in een land met de meest politiek correcte premier ooit.

De vrees om door het CGKR of teams vreemdelingen belaagd te worden als we even op de lang geworden tenen - dankzij onze Belgische betuttelingswetten - trappen of ze menen dat we daarop getrapt hebben, wordt wel heel erg groot.

Had het een Waalse of Vlaamse geweest, dan had het meteen een communautair kantje gekend.
Nu het een Afrikaanse is, zwijgt iedereen als vermoord (reden: zie supra). Weeral een mogelijke staatsrel ontweken.

Je klinkt zo oud.

MaGNiFiCaT 15 januari 2012 04:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5932424)

Maar dit is niet erg hoor want ze zou toch nooit willen koken voor jou.:-P

Esperanza 15 januari 2012 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5932423)
Maar kan ze koken?

She used to be, but then she took an arrow in the knee.

kameleon 15 januari 2012 08:06

Mogen Joodse meisjes uit de Antwerpse gemeenschap meedoen aan miss-verkiezingen of verbiedt hun geloof hen dat ?

Bokkenreyder 15 januari 2012 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 5932575)
Ik heb vaak al een neger gezien waarvan de blik me echt koude rillingen bezorgden. Een echte harde, koude, lege killersblik. Ik zou er niets van verschieten dat zij in hun land van herkomst soortgenoten af hebben gemaakt op de meest gruwelijke manier. En dat komt dan in ons land.

Die hebben dat geleerd van die koude, stoere Belgen. :evil:

Cynara Cardunculus 15 januari 2012 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5932603)
Mogen Joodse meisjes uit de Antwerpse gemeenschap meedoen aan miss-verkiezingen of verbiedt hun geloof hen dat ?

geen idee, vraag dat eens aan een of ander sluierhoofd, want die organizeren aparte missverkiezingen voor "mahgrebijnen-only". En dat mag van het CGKR, ik heb alvast geen antwoord gekregen op mijn vraag daarover.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be