CLAESSENS Joris |
9 februari 2012 12:03 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
(Bericht 5979159)
ledeninformatie is wel degelijk gevoelig. Niemand hoeft te weten dat x of y lid is van een partij, tenzij x of y daar zelf voor uitkomt
|
Temeer gezien de stijgende tendens om via het gerecht aan politiek te doen. Door de pogingen om bepaalde partijen als criminele organisaties te laten veroordelen lopen leden gevaar lid blijken te zijn van criminele organisaties.
En dat geldt niet alleen voor het VB.
Wat met alle bewezen misdaden - van vernietigen van bewijsmateriaal door iemand die daar een ministerpostje aan overhield tot effectieve moorden door huurmoordenaars - bij bepaalde partijen?
Politiek dient gevoerd te worden op het politieke toneel en niet in de gerechtshoven.
Daders dienen vervolgd te worden. Moordenaars, gangsters en... hun opdrachtgevers.
Kiezers kunnen niet aansprakelijk zijn voor de misdaden begaan door politici en zouden derhalve ook geen gevaar voor vervolging mogen lopen.
En er is nog een reden om kiezersgegevens te beschermen. De duizenden Euros schade aan mijn wagen over de laatste jaren heen. De talloze bedreigingen aan mijn adres met inbegrip van doodsbedreigingen. Wanneer ik mijn jaarlijks bezoek aan de slachtpartij in de gemeentelijke eigendommen afsluit kan ik steevast op gezelschap rekenen tot aan mijn deur. Alwaar men dan nog een paar tientallen minuten blijft hangen om duidelijk te maken dat men weet waar ik woon...
Tot voor kort moest een NVA'er daarvoor niet vrezen. Hun eigen halfslachtige houding ten overstaan van het cordon en het vervolgen van het VB via het gerecht wordt nu een deel van de redenen waarom zij zelf voor bovenvermeldde zaken moeten vrezen.
Ondertussen werden tussen BDW en het nazisme ook de 'zogenaamde links en bewijzen' publiek gemaakt. En dan te weten dat FDW uit een weerstandersnest komt... :-D
Hoe noemde onze katholieke herder dat ook weer?8-)
|