Xenophon |
13 februari 2012 01:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
(Bericht 5985094)
Ja ja, lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus....
|
Citaat:
Niet-moslims nog vuiler dan dieren"
Belkacem en de Britse Anjem C.(44) hadden tijdens een persconferentie op 22 mei 2010 en in filmpjes die via internet verspreid werden hun toehoorders onder meer opgeroepen om toe te treden tot de groep van de salafistische jihadisten die geloven in de gewapende strijd. Ze stelden dat "een vlijmscherp zwaard" de enige oplossing was tegen de ongelovigen en de afvalligen en riepen hen op om de niet-moslims - die ze "nog vuiler dan dieren" noemden - te bestrijden.
|
Ik weet niet, ik ben eigenlijk niet overtuigd. Ik bedoel maar, geloven in de gewapende strijd, is niet hetzelfde als gewapend strijden.
En vuiler als dieren, ik ken wel iemand die harder stinkt als een varken, moet ik of hij nu in de gevangenis?
Citaat:
Beide beklaagden streven volgens de rechtbank een soort van heldenstatus na bij hun volgelingen en schuwen haatdragende en gewelddadige taal niet. Ze bekommeren zich daarbij ook niet om de moslims die op een vreedzame manier hun geloof willen beleven en op een respectvolle wijze willen samenleven met andersdenkenden. Anjem C. werd voor zijn aandeel bij verstek veroordeeld tot één jaar cel en de rechtbank beval zijn onmiddellijke aanhouding.
|
Hier nog zoiets, "Ze bekommeren zich daarbij ook niet om de moslims die op een vreedzame manier hun geloof willen beleven en op een respectvolle wijze willen samenleven met andersdenkenden."
Moeten ze hun dan daarover bekommeren? Is dat verplicht? En dan een jaar bij verstek, ook dat is om te lachen, hij tekent verzet aan en hij krijgt een nieuw proces. Als er een jaar max staat op die feiten, want de max is wat word uitgesproken bij verstek, hoe erg kan het dan zijn? Hij moet daar in het ergste geval 4 maand voor binnen.
Ik heb al twee jaar gehad voor wat wiet, hoe erg zijn die man zijn feiten dat hij een jaar krijgt bij verstek dan nog? Ik heb de indruk dat het allemaal wat overroepen word.
Citaat:
Belkacem is met deze feiten niet aan zijn proefstuk toe. Belkacem liep al veertien veroordelingen voor de politierechtbank op, naast een viertal correctionele veroordelingen wegens diefstal met geweld, weerspannigheid, smaad, bedreigingen en inbreuken op de anti-racismewet.
|
En nog wat stemmingmakerij, veroordeeld worden door de politierechtbank, dat gaat over parkeerboetes of vergeten naar de keuring te gaan en dergelijke.
|