![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
De enige Nederlandse niet-PVV'ers in het EP die tegen veroordeling van het MOE-scheldpunt stemden, waren Daniël vd Stoep (ex-PVV) en Dennis de Jong (SP). Zelfs de leden van regeringspartijen van VVD en CDA stemden voor. |
Citaat:
|
Wat is dat voor een zootje? Wie heeft hier de macht? Premier Rutte weigert de woorden uit te spreken die het EP verordineerd heeft.
Als de EU Berlusconi zo snel kon weg krijgen, dan moet dat met de premier van zo'n klein landje toch ook niet al te moeilijk zijn? |
Citaat:
|
Ik zie hoegenaamd niet in wat mensen tegen Slaven kunnen hebben. Die mensen werken hard voor weinig geld en hun cultuur staat dicht bij de onze. Ik woon naast een Poolse familie en die mensen zijn vriendelijker en jovialer dan veel Vlamingen.
Ik heb zo de indruk dat men kan kappen op hen zonder het risico als racist bestempeld te worden, hetgeen niet mogelijk is met Marokkanen en Turken. Ook hebben ze minder lange tenen dan laatstgenoemde groep. Daarom lijken sommigen een ideaal doelwit te hebben gevonden voor hun opgekropte frustraties tegenover immigranten in het algemeen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be