![]() |
Citaat:
Tja Vlamingen zijn als joden ge zijt het of ge zijt het niet. Je mag je nog zo integreren erbijhoren doe je nooit. Op mijn gemeente woont er al 45 jaar iemand. En ze zeggen nog altijd 'Paul den Dutz" :roll: Moesten we niet zo gesloten zijn dan waren we allang Duitsers of Fransen. Al die bezettingen moeten toch ergens hun sporen nalaten? |
Citaat:
|
Citaat:
[size=6]Yankee Go Home![/size] 8) ![]() [/Guderian] |
foutje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de verkiezingen in 2003 stond die foto in het groot op de website van vrtkies.net . Ik vond dat nog een schoon fotoke en heb dat met veel moeite kunnen verkleinen tot de gewenste grootte. De VRT zal toch wel de officiële vlag gebruiken zeker :mrgreen: |
Toch mooi mijn Atavar-Paddestoel.... :mrgreen:
Je kan hem eten en je kan hem niet eten, soms is hij lekker en soms wordt je er behoorlijk ziek van of ga je er van flippen. :oops: Kabouters en smurfen kunnen hem als stoel gebruiken. Meer hoeft het niet te zijn. 0X Mvg. Rogier |
Citaat:
|
Tja , mijn logo heeft geen uitleg nodig zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Simpel : ik had net die test gedaan ivm religies op een NL-site.
Ik bleek een humanist te zijn, vond ik best toepasselijk in een forum als dit dus die keuze was snel gemaakt. |
Nog ne necrofiel...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kom hier om mijn eigen standpunten te vertegenwoordigen bij het beginnen van draden en in mijn reacties... Verder vind ik dat avatars soms dan wel leuk mogen zijn, in de serieuze draden dienen ze vaak enkel om trollen en aanverwanten te verschuilen of om te verbergen dat er een spelletje gespeeld wordt met dubbelnicks... En dus ben ik van mening dat ze, hoewel soms grappig en echt goed gekozen, niets bijbrengen en in al te veel gevallen gewoon misbruikt worden. Dus... voor mij hoeft dit niet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be