![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In sommige trams of bussen weet men totaal niet meer in welk land men zit: Turkije, Marokko, etc... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat de Groep Diane interveniëerde om Gun uit die hachelijke toestand te redden. |
Citaat:
|
Citaat:
Over welke huidskleur heb je het trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn hier precies veel mensen die hun hoofdstad willen zien vervuilbakken tot Midden-Oosten achterbuurttoestand. Ze roepen erom om gekoloniseerd te worden. Ik heb liever geen magrebisering van mijn cultuur. Mag het nog ja? Iedereen heeft recht om zich thuis te voelen in eigen land behalve de Vlamingen. Maar oh wee als er 5 Amerikanen te veel rondlopen in magrebland, dan spreken ze ineens van bezetting. en keren ze hun kar ...hoe hypocriet sommigen wel niet zijn. :roll:
Ze noemen het multicultuur en zijn zo stekeblind dat ze niet zien dat eens de Oude belgen verdreven zijn er alleen maar monocultuur overblijft, die van djellabas en hoofddoeken. |
[quote=filosoof;6015830]verrader, allochtonenknuffelaar, allochtonenpamperaar, linkse, sos! :/QUOTE]
Als je u als verrader, collaborateur, allochtonenknuffelaar, allochtonenpamperaar, linkse en sos gedraagt moet je daarna niet komen klagen dat de mensen u zo noemen. |
Citaat:
En dan vragen politiekers zich af waarom er geen jonge mensen met kinderen nog in't stad willen wonen. Omda ze met de witte vlucht mee zijn tiens. Wie wil zijn kinderen in een school steken waar geen Oude Belgen meer zitten en de drommen hoofddoeken in't arabisch aan de poort staan te kwetteren? mag ne mens nog voeling hebben met zijn omgeving & identiteit, of is da nu ook al verboden voor de Oude belgen? Moeten we binnenkort verplicht Arabisch leren en bidmatten aankopen? Moeten we binnenkort allemaal verplicht alal eten? |
Citaat:
De collaborateurs van links doen verder mee met de vernieting van de Westerse cultuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit gebruikte hele dikke roma-mama mijn pull als steun op een optrekkende tram, waardooin die pull loskwam en ik in lingerie op de tram stond.... eenmaal de tram op kruissnelheid ging ze gewoon zitten. Heb jij een verontschuldiging gehoord omdat ze me als steun gebruikte en me in mijn blootje zette voor héél de tram? Hewel ik ook niet, zelfs geen blik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be