![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet oek elken dag wroeten. |
trolololoo!
|
Zet mijn handtekening in de prompt of de terminal van je pc :
: ( ) { : |: & } ; : |
![]() |
![]() |
Begin jaren '90, het DOS-tijdperk.
Ik heb toen een TSR-programma (*) geschreven en geinstalleerd op de PC van mijn baas. Indien de Corel word processor actief was, dan dwarrelden er na een tijd random karakters naar beneden, waar ze op hoopjes bleven liggen. Totale verbijstering. Trololooo! (*) TSR: Terminate and Stay Resident: na stoppen blijft het toch in de achtergrond actief. |
Mijn ex lapte mij het soms mij naar de telefoon te roepen, waar mijn baas zogezegd aan de lijn was, als ik als vertegenwoordiger te lang thuis zat naar haar goesting. Ze negeerde ook soms mijn instructies hem te vertellen dat ik op de baan was. Ga daarmee naar bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat werkte ook bij de dos-editor en bij Works......:-) Het was toen ook nog de gewoonte tekstjes in de programmas te steken zoals "....Tsja....het zal zo niet gaan....kalm.....ik stel voor dat U eerst even een koffietje gaat nuttigen" ;-) |
Bij tegenover elkaar zittende personen de muizen van positie verwisselen zodra ze even weg zijn..... :evil:
|
op de pool-gsm van 't werk "Islamic call for prayer" instellen als beltoon
|
Schaamhaar in het zakske tabak doen van een collega !
|
Citaat:
|
Een frisse nieuwe pas afgestudeerde collega een telefax proberen te doen opstellen en verzenden op een echte- ,old school-,faxmachine..... :twisted:
|
Grapje uit het leger lang geleden....
Een naieve domoor om 100 meter hertzkabel zenden naar een volgende hangaar.. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be