![]() |
Citaat:
Dealers werken ook zo. Met dat verschil dat ik de dealer buitengesmeten heb... Leve usenet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet weten wat je wilt hé. |
Citaat:
|
Journalistiek in België, wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Onderzoeksjournalistiek nihil. Vragen stellen, enkel wat op voorhand afgesproken is. Het ligt er vingerdik op. |
Citaat:
|
Citaat:
(11 maand abonnementsgeld, ttz 156 euro) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechtsliberalen zijn niet "iedereen". |
Citaat:
|
Citaat:
Voor alle Nederlandse commerciele zenders is een Canal-digitaal smartcard nodig. Daarnaast kan je je bij CanalDigitaal alleen registreren op een Nederlands adres en dienen betalingen gedaan te worden vanaf een Nederlands rekeningnummer. |
Ik heb niet eens een televisie, noch kabelaansluiting. Ofwel bekijk ik staatspropaganda, ofwel is het niveau nog lager dan dat van Oosten en Henri1 (VTM). Wel zijn de volgende websites standaard bij mij geopend:
- Der Standard - De Standaard - Le Monde (fr) - Le Soir (Wa) (vooral communautaire artikels) - The Telegraph - Op het werk blader ik ook rap door de Bild en de Suddeutsche Daarnaast lees ik wikipedia-artikels doorgaans zowel in het Engels als de oorspronkelijke taal om verschillende perspectieven te verkrijgen. Televisie is voor blinde mensen zonder handen die geen boek of krant meer kunnen lezen. Maar wie de mogelijkheid heeft, blijft best zo ver mogelijk vandaan van alles wat uit de kabel, sateliet of youtube komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gericht om concurrentie af te weren van de zenders van 't eigen volk. > Economisch belang. Daar waar de Franstalige mediastrategie er een is om zoveel mogelijk mensen bij de Franstalige cultuur te betrekken. > Culturele belang. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be