![]() |
Citaat:
|
Citaat:
2) zo'n peiling is nooit 100 % correct, er is altijd een foutenpercentage 3) Traditionele partijen hebben er geen baat bij, want het is net die 2 % die van nva naar vlaams belang was overgelopen. Dat noemt men dubieuze rechtste kiezers. Al bij al scoort nva nog steeds heel goed, de trukken van de tradio's en di Rupo om Nva af te schilderen als een "extremistisch partij die geen akkoorden kan sluiten" pakken (voorlopig) niet.;-) |
Citaat:
Wat een toeval. Even samenvatten: Dus: Bart De Wever krijgt van Voka geld om er voor te zorgen dat er zo weinig mogelijk werklozen zouden zijn (= meer geld voor de bazen). Pjotr van den vakbond wordt betaald om er voor te zorgen dat er zo veel mogelijk doppers zijn (= meer geld voor de vakbond). Tja...dat komt nooit goed tussen "pjotrke vakbond" en "Bartje voka"...:lol: |
Citaat:
Als ze hem dan ook nog 3% van zijn mandaten afpakken kan hij misschien een leefloon aanvragen. Om je gerust te stellen, op de link vind je alle politici graaiers terug, ook die van alle andere partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel slechts 1 letter verschil en de top van de vakbond al even erg is als de Vokabond, hoop ik toch dat de basis van die vakbonden, die top even snel er uit dondert, als dat ze afspraken maken achter de rug van hun basis.:roll: |
Citaat:
Muyters, voormalig CEO van VOKA, is ook niet "zomaar" minister geworden. Die is minister geworden in opdracht van VOKA. |
Citaat:
|
Citaat:
Oeilala ! En hij rijdt met een Duitse nummerplaat bovendien ! Als dat geen bewijs is van echt gedachtengoed. |
Citaat:
Ist zo goed ?? |
Citaat:
Dat hoeft geen verhoging van zijn eigen wedde te zijn, maar kan evengoed een aanpassing van het loon van de Vlaamse parlementsleden zijn. Waar is de hebzucht? Waar is het probleem ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De Standaard - ook geen vriend van BDW- heeft hier meer journalistieke eerlijkheid met haar titel : Citaat:
Mijn reactie past dus volledig in de geest van deze draad. |
Citaat:
Nu ja, de laatste decennia hebben de politici zich wel zeer royale percentages opslag veroorloofd. Ik herinner me eens 7% bvb. Ik blijf echter bij mijn standpunt van minder maar beter betaalde politici. Op een stemknopje duwen zou vrijwilligerswerk moeten zijn. Zelf wetteksten schrijven, aanpassen en afschaffen moet door goede democratisch verkozen mensen ipv door lobbygroepen. De mediapoppekast mag ook afgeschaft. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat u een probleem heeft. Als ik u was zou ik beginnen schelden, daarmee haalt u zeker uw gelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be