![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar werkt de demagogie goed. |
Citaat:
Dat heb ik je toch al meermaals verteld. De baten worden niet bijgehouden volgens afkomst. Mocht je uit werken gaan, zou je wel merken wie je buro schoonmaakt. of indien je vreemdelingen zou hebben in je vrienden- kennissenkring; zou je weten voor welke jobs zij in aanmerking komen. |
Citaat:
Citaat:
2. Dergelijke low paid jobs leveren kwasi geen belastingen op. Vaak betalen vreemdelingen niets omwille van hun hoge kinderlast. 3. je vergeet de kost in rekening te brengen van sociale woningen, kindergeld, extra onderwijzend personeel, extra scholen, extra ambtenaren (ocmws), extra politie, extra magistraten, extra gevangenissen, etc, etc. De balans slaat zeker negatief door. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij uit werken? Wie maakt er de werkvloer schoon? Wie komt er de ruiten lappen? Wie maakt het sanitair schoon? Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129432 Alhoewel het daar over moslim immigratie gaat. We hadden het hier over de onmisbaarheid van vreemdelingen voor onze economie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga uit van de studies die reeds gemaakt zijn in Nederland o.a., en natuurlijk ook van: - de hoge werkloosheidsgraad bij allochtonen (zeker in de steden waar ze geconcentreerd zitten) - het feit dat het merendeel van de ocmw-klanten vreemdelingen zijn (bron : een goede vriendin vam ij, sociaal assistente van opleiding en hoofd van een ocmw van een middelgrote Vlaamse stad) - de roep om positieve discriminatie maatregelen op de arbeidsmarkt : is niet nodig als alles zo fijntjes zou verlopen als uw niet bewezen stelling Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heb je daar bewijzen van? Welke? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raamlappers : 3 op de 4 is allochtoon Bouwvakkers van de K in Kortrijk : je moest zoeken om een autochtoon te vinden. Citaat:
|
Citaat:
De roep om "positieve discriminatie" heb je toevallig over het hoofd gekeken? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien; definieer 'allochtoon'. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn al genoeg ongeschoolde krachten die we aan het werk moeten krijgen, nog meer doet enkel de cijfers van uitkeringen en later werkloosheid stijgen. Ook om ongeschoold werk te doen zijn basisvaardigheden nodig die veel vreemdelingen niet of onvoldoende beheersen zoals minimale basisvaardigheden op gebied van taal, structuur, non discriminatiebeleid,( wie denkt dat iedere vreemdeling voldoende openheid heeft om tewerkgesteld te worden vergist zich behoorlijk) Eigenlijk hebben we niemand nodig, totdat iedereen hier aan het werk is. |
Citaat:
|
Op mijn werk werd er gepoetst door een vijftigjarige man die er overdag een fulltime job had opzitten, maar 's avonds bijwerkte omdat hij anders zijn zieke vrouw niet kon onderhouden.
Bij mijn moeder poetst er ook een vijftigjarige man in dienstencheques verband. Zelf heb ik een Poolse poetsvrouw met dienstencheques. Ik ken in feite niemand die "allochtoonse" (zijnde marokkaanse of turkse) poetsmannen/vrouwen in dienst heeft. moeten we dan artisjok haar beweringen geloven? Hoeveel van de hier aanwezige allochtonen hebben in feite een diploma middelbaar onderwijs in het NEDERLANDS ????? Mijn poetsvrouw heeft vb. een soort van Handel opleiding gehad, spreekt perfect Pools en Russisch... toch wel erg dat ze hier aan geen kantoorjob geraakt hé Arti? helemaal discriminaaaaassssssssiiiiiiiiieeeeeeeeeeee! |
“Is het een misdaad vreemdeling te zijn?” ?????
Absoluut niet . Het is wel een misdaad om in een ander land te gaan en vanaf dag één alle regels aan uw laars te lappen , en het is electoraal verkeerd om uit een gemeenschap waar je nooit heb bijgedragen te willen uit profiteren , ZONDER de intentie te integreren en zonder de intentie ook Uw sociale bijdrage en solidariteit in te brengen . En als je dat bovendien nog doet met heel veel noten op Uw zang om de locale vrede wat in het gedrang te brengen dan ben je niet alleen vreemdeling , dan ben je zelfs een misdadiger |
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg ik je verwacht dat ik dat aanvaard als bron. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be