![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...chQuery=subiet |
Elke aanval door treurige planten �* la De Gucht brengt De Wever weer 5000 stemmen op.
Volgens mij wil de Belgicistische VRT De Wever dat niet gunnen, en dus brengt bij nulliteiten als De Gucht maar eens om het half jaar op ons scherm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed zo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk nu wel met veel verwachting uit naar het liberaal offensief tegen BDW. |
Citaat:
|
Dubbel.
|
Citaat:
Neen, je kende het niet, want het is de eerste maal dat ik dit berichtje hier heb vermeld. Bij mijn weten waren de Grimm's Duitse linguisten en geen Hollanders. |
Citaat:
-mss zijn ze niet absurd -mss deelt een groot deel van de bevolking mr De Gucht zijn hoogstpersoonlijke visie niet -mss riskeren de traditio partijen zelf betrapt te worden op absurditeit Zegt u het eens. |
Citaat:
|
Citaat:
BDW moet doodgezwegen worden. De man is de moeite niet waard. Hij presteerde niets op communautair vlak, deed geen enkele zinnige bijdrage op economisch vlak in deze moeilijke periode, liet de anderen de kastanjes uit het vuur halen, men ziet hem nooit in het Vlaams parlement. Tenslotte reed hij zichzelf in de gracht en staat hij nu federaal aan de kant. Laat hem daar maar zitten en zand erover. Alleen de moedigen verdienen een verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be