eno2 |
18 oktober 2006 15:43 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH
(Bericht 2089737)
Ik heb de indruk dat er hier een gebrek schijnt te zijn aan begrijpend lezen. Zie niet in wat deze thread te maken heeft met "ongedierte" zoals een "pedofiel".
|
Ik ook eigenlijk niet, vandaar dat ik reageerde
Citaat:
Twee, ik denk niet dat men mij kan beshuldigen van zijnde voorstander van die toenmalige en in zekere zin nog huidige repressie.
|
Dat zeker niet.
Hier wordt het verzet aangevallen.
Citaat:
Drie, dat uw vader nadat hij uit de bak kwam is gaan smokkelen en pooier is geworden, denk niet dat dat mijn zaken of die van iemand anders zijn buiten die van u en uw moeder.
|
Ik zeg alleen maar dat ik de repressie ken en de gevolgen ervan en dat mijn vader verkeerd zat.
En dat ik niet veel moet hebben van fascistenvriendjes en -dienaars- en bewonderaars, ook al behoren ze tot mijn naaste bloedverwanten.
Op dat vlak weet ik van wanten, wou ik maar zeggen...
Citaat:
Vier wat betreft van de toren blazen tegen u, ik ken u niet dus kan slecht tegen u blazen zeker niet van de toren aangezien ik op het platteland woon en er hier weinig of geen torens zijn, buiten alleen kerketorens.
|
Awel dat is meer dan genoeg, zo kan je om de vijfhonderd meter van de toren blazen.
Citaat:
Slapjanus awel dat raakt mij nu, ik zal u zelfs meer zeggen dat doet pijn. Maar ik respecteer uw mening dus een bewijs ik kan een slapjanus zijn maar dan wel een hoffelijke nietwaar![/
|
quote]
Ik zie dat je 't goed opneemt.
Ik zal de draad eens terug doornemen om te kijken of je deze lichtelijk denigrerende kwalificatie eigenlijk wel verdiend hebt en of ik niet verbaal te "groot geweest ben in iets klein", zoals de voorzanger van de Radio's zou voorzingen...Bart Dinges, hoe heet hij weer...Dinges...
|