Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   België doet het onverwacht goed (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171951)

Tommm 7 juni 2012 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 6157762)
Als gij zo onrespectvol blijft reageren en uwe avitar en onderschrift niet verwijderd blijf ik u LUL noemen, is dat duidelijk lul!

avitar?

MisterXYZ 7 juni 2012 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6157765)
avitar?

Da ge zo'n stomme lul zijt, die nog niet begrijpt dat uwe avitar ongepast en onrespectvol is voor velen hier op dit forum wordt op uw rekening geschreven. da gij enen waal bent is duidelijk, die niks anders doen dan liegen en de Vlamingen zitten leeg te zuigen. Zie maar eens naar BHV dat gesplitst is a la den rooie italiaanse homo en comsoorten. De Vlamingen in Brussel zijn uitgesloten maar kunnen wel brussel van miljoenen euro's voorzien. Zie maar eens de jaarlijkse miljarden euro's die via die transfers afvloeien naar die luie vadsige walen!

Fieseler 7 juni 2012 09:03

Fieseler doet het onverwacht goed.

Ziehier het communiqué dat Fieseler heeft uitgebracht in verband met zijn prestaties het afgelopen jaar.
Fieseler verklaart dat hij nog steeds de mooiste en de slimste is en bevestigt zijn eigen onderzoek waaruit onweerlegbaar blijkt dat hij ook de grootste heeft.
Ondertussenen werken wij voort aan een wet die het moet mogelijk maken om de fascistoide racist die een parallelle studie uitvoert en/of tot andere inzichten komt levenslang op te sluiten en zijn burgerrechten voor vijf generaties in te trekken.

Avec Fieseler, c'est génial

vrijevlaming 7 juni 2012 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6157786)

Ziehier het communiqué dat Fieseler heeft uitgebracht in verband met zijn prestaties het afgelopen jaar.
Fieseler verklaart dat hij nog steeds de mooiste en de slimste is en bevestigt zijn eigen onderzoek waaruit onweerlegbaar blijkt dat hij ook de grootste heeft.
Ondertussenen werken wij voort aan een wet die het moet mogelijk maken om de fascistoide racist die een parallelle studie uitvoert en/of tot andere inzichten komt levenslang op te sluiten en zijn burgerrechten voor vijf generaties in te trekken.

:cheer:

Bolleke Wol 7 juni 2012 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6157716)
Ze moeten wel aangezien speculanten niet alleen hun bedrijf in de problemen hebben gebracht maar ook talloze spaarders. Geschifte winstjagers brengen ons in de problemen, de politiek mag het oplossen... Hoe hadden ze DEXIA volgens u dan moeten aanpakken?

PS heeft alle privatiseringen goedgekeurd, alle EUropese verdragen, alle bail-outs aan de banken. Uw excuses over de speculanten zijn volstrekt irrelevant.

Bolleke Wol 7 juni 2012 10:00

Citaat:

Fieseler voor premier! :cheer:

Distel 7 juni 2012 10:15

Citaat:

:thumbsup:

GZV 7 juni 2012 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6157713)
:lol:
Dus als het goed gaat is het te danken aan kapitalisme, als het slecht gaat is het te danken aan de politiek? Hypocrieten.

Ik denk dat kapitalisme en politiek met elkaar verbonden zijn.

fonne 7 juni 2012 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6157649)
Ik dacht dat u het over 'wilde kapitalisten' in het algemeen, en meer in het bijzonder de n.v. Uitverkopers Van Ons Gemeenschappelijk Bezit s.a. had.

Mijn fout :oops:

In dat geval ware ik vanzelfsprekend begonnen met de managementvennootschap Vandenbossche, de JVL Comm. V., Steve Verniet en vrienden, Bonus Bruno en andere Texasridders.

subocaj 7 juni 2012 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GZV (Bericht 6157967)
Ik denk dat kapitalisme en politiek met elkaar verbonden zijn.

Zou het?;-)

djimi 7 juni 2012 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6158755)
In dat geval ware ik vanzelfsprekend begonnen met de managementvennootschap Vandenbossche, de JVL Comm. V., Steve Verniet en vrienden, Bonus Bruno en andere Texasridders.

Die vind ik eerder 'vadsig' dan 'wild', maar dat neemt niettemin niet weg dat ze zeker niet op het appèl mogen ontbreken ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be