Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat vind u van de moslims op politics.be (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172373)

suqar_7loe 5 augustus 2012 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6262262)
je weet maar al te goed waarover ik het heb. ik wacht op het moment dat de grote meerderheid van moslims dat in brand steken van auto's of politieagenten in elkaar slaan, veroordelen.

Dat doen ze.

Demper 5 augustus 2012 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262265)
Dat doen ze.

:lol:

vlijmscherp 5 augustus 2012 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262265)
Dat doen ze.

niet genoeg en niet luid genoeg, spijtig genoeg. vergeet niet dat de meeste slachtoffers van dat vandalisme zelf moslims zijn.

ook ivm dat sexisme is er een zeer duidelijk signaal nodig, dringend. niet alles is de fout van die stoute Vlamingen hoor.

Scherven A. Mok 5 augustus 2012 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262199)
Amai dan bestaan er ook niet-moslims die eigenlijk volgens jou fundamentalistische moslims zijn.

Volgens de topic titel gaat het hier enkel en alleen over moslims. Het is u vergeven mijn kritiek op oneigenlijke wijze te ontwijken vermits het hier K&K is; in I&I of M&S was het gene waar geweest maar ambras ! :twisted:

suqar_7loe 5 augustus 2012 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6262277)
Volgens de topic titel gaat het hier enkel en alleen over moslims. Het is u vergeven mijn kritiek op oneigenlijke wijze te ontwijken vermits het hier K&K is; in I&I of M&S was het gene waar geweest maar ambras ! :twisted:

Die kans zou u niet hebben gehad. I&I laat ik over aan de beerputforummers.

suqar_7loe 5 augustus 2012 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6262276)
niet genoeg en niet luid genoeg, spijtig genoeg. vergeet niet dat de meeste slachtoffers van dat vandalisme zelf moslims zijn.

De mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden. Je kan iets afkeuren met je hart en met woorden maar hoeft een mens op straat te komen om zoiets af te keuren, ik weet het niet.

Citaat:

niet alles is de fout van die stoute Vlamingen hoor.
Kom jongen, wie heeft dat beweert misschien?

perzie 5 augustus 2012 15:05

Allemaal fundamentalisten.

suqar_7loe 5 augustus 2012 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perzie (Bericht 6262306)
Allemaal fundamentalisten.

Goed, toch? ;-)

vlijmscherp 5 augustus 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262302)
De mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden. Je kan iets afkeuren met je hart en met woorden maar hoeft een mens op straat te komen om zoiets af te keuren, ik weet het niet.

Kom jongen, wie heeft dat beweert misschien?

op een gegeven moment moet er massaal gereageerd worden ja, op den duur wordt het schuldig verzuim.

perzie 5 augustus 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262311)
Goed, toch? ;-)

Natuurlijk, mijn zuster. ;-)

Weyland 5 augustus 2012 15:12

De zomerzon en de verleiding krijg je die fundietrekjes er wel uit.

suqar_7loe 5 augustus 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6262320)
op een gegeven moment moet er massaal gereageerd worden ja, op den duur wordt het schuldig verzuim.

schuldig verzuim :lol:

Als je eens wat meer zou praten met die mensen, hun lezersbrieven zou lezen, op fora hun mening zou lezen, op islamitische sites zou kijken dan denk ik dat dat voldoende is. Ik voel me alvast niet geroepen om op straat te komen omdat elders een mongool wat rammel uitdeelt aan een paar flikken. Geef die mensen toch eens eindelijk een echte straf ipv van te zagen en ze de volgende dag vrij te laten. Wie neemt jullie eigenlijk nog ernstig? Zelfs die kleine pubers doen dat niet meer.

Doet me denken aan die draad die ik een tijd geleden in den beerput had geopend. Waarin opeens de meesten van mening waren dat de goeie niet verantwoordelijk zijn voor het gedrag van de slechten.

Demper 5 augustus 2012 15:27

We zullen ze het land moeten uitzetten....

:C

maddox 5 augustus 2012 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262256)
Waarom zou iemand moeten vechten in de eerste plaats? Concreet vb aub.

Om de Joden uit Palestina te verdrijven misschien?

Citaat:

Het vasten tijdens de maand Ramadan is de 3e zuil van de islam. Vasten doe je niet alleen door niet te eten en niet te drinken. Vasten houdt meer in dan dat. Vasten doe je met je tong, je handen, je voeten, je oren en alle andere lichaamsdelen.
Ja hoor, daarom dat kinderen, zieken, zwangere vrouwen, menstruerende vrouwen, reizigers en soldaten uitstel krijgen om hun ramadam later, in een betere periode, te vervullen.

Dixie 5 augustus 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6262259)
En wat zijn mensen die vinden dat Israël niet had mogen gesticht worden maar die nu vinden dat de tweestatenoplossing de beste oplossing is?

de 2 statenoplossing werd weggeschoten door de palestijnen in 1948...

suqar_7loe 5 augustus 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perzie (Bericht 6262321)
Natuurlijk, mijn zuster. ;-)

;-)

perzie 5 augustus 2012 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6262386)
;-)

Demper 5 augustus 2012 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perzie (Bericht 6262480)

Mmmmm, geil. :-P

Txiki 5 augustus 2012 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6262320)

Wat een zever. Dan eis ik dat vanaf nu alle ouders systematisch en luidkeels elke daad van kindermishandeling, pedofilie... veroordelen. Zoniet: schuldig verzuim.

Zo'n flauwekul had ik van u nu toch niet verwacht, vlijmscherp.

Txiki 5 augustus 2012 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6262494)
Mmmmm, geil. :-P

Als gij dat al geil vindt! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be