Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Hollande: "Val van Syrische regime is onafwendbaar" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173334)

Derk de Tweede 6 augustus 2012 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6264306)

Russische leger moge groter zijn.
Ze bestaan niet uit zatlappen.
Kijk eens naar Tsjetchenie.

Kallikles 6 augustus 2012 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6264373)
Russische leger moge groter zijn.
Ze bestaan niet uit zatlappen.
Kijk eens naar Tsjetchenie.

De Turken gaan niet aanvallen met deze Russen in de rug.

Nr.10 6 augustus 2012 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6264218)
De Syrische premier Riyad Hijab is met zijn familie gevlucht naar buurland Jordanië. :-D

Ik heb de oorsprong van dit eens nagekeken. Het is vooral de gekende pletwals, u kent ze wel, die erachter zit.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6251689)
Het medialuik van "de opstand" bij ons in de pers werd en wordt verzorgd door de volgende pletwals:
  1. Aaron Zelin = zionistische lobby in de VS / Washington Institute = een zionistische denktank
  2. Het yaLibnan artikel is geschreven door Aryn Baker = TIME’s Middle East Bureau Chief, based in Beirut (achtergrond ? niet gevonden, Aryn is wel een Hebreeuwse voornaam)
  3. Het CNN artikel is geschreven door Wolf Blitzer, toevallig een Jood
  4. Het Kansas City Star artikel is geschreven door Sheera Frenkel = een Israelisch staatsburger (gevonden na lang zoeken)
  5. Associated Press = een Amerikaans persbureau (4.000 medewerkers) > bijgenaamd "the jew AP news"
    Associated Press is a cooperative owned by its contributing newspapers, radio and television stations in the United States, which both contribute stories to the AP and use material written by its staff journalists.
    wikipedia

quercus 6 augustus 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6264586)
Ik heb de oorsprong van dit eens nagekeken. Het is vooral de gekende pletwals, u kent ze wel, die erachter zit.

Jouw antisemitische VNN-news is uiteraard net zo geloofwaardig als jijzelf. Ik ben op dit internet nog niet veel zulke koortsige antisemieten zoals jij tegengekomen. Oók moslim zeker?:roll:

Kallikles 6 augustus 2012 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6264618)
Jouw antisemitische VNN-news is uiteraard net zo geloofwaardig als jijzelf. Ik ben op dit internet nog niet veel zulke koortsige antisemieten zoals jij tegengekomen. Oók moslim zeker?:roll:

:lol:

Nr. 10 is nu ook al een moslim! Goed op dreef, die paranoia blijkbaar...

julian 6 augustus 2012 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6264586)

Het zijn weer zogenaamd de joden maar gij zijt natuurlijk geen antisemiet.

julian 6 augustus 2012 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6264306)

Eigenlijk wel grappig hoe figuurtjes zoals gij als kiekens zonder kop achter rusland aanlopen.

Kallikles 6 augustus 2012 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julian (Bericht 6264760)
Eigenlijk wel grappig hoe figuurtjes zoals gij als kiekens zonder kop achter rusland aanlopen.

Het gaat er niet over van achter iemand aanlopen, maar van de situatie te analyseren. Een forummer zei dat de Turken zouden aanvallen. Ik stelde dat de Turken met de Russen in de rug veel voorzichtiger zullen zijn. Over deze analyse kan men het eens zijn of men nu een aanhanger is van het Vrij Syrisch Leger, van Erdogan, van Putin of van Assad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be