Xenophon |
18 juli 2012 20:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro
(Bericht 6228558)
Ik heb ook al een gevangenis van binnen gezien omdat ik een paar bajesklanten als cliënt had.
Net niet ;). Alle gekheid op een stokje: ik kan me best voorstellen dat gevangenen gekloot worden (de werkvloer is al geen haar beter maar dit terzijde). Alleen kan ik me niet voorstellen dat er iemand ernstig meent dat le Fou van de ene dag op de andere een engeltje is geworden dat zonder gevaar op de maatschappij kan worden losgelaten. Tijdens zijn laatste penitentiair verlof heeft hij zijn ex gedurende dagen gegijzeld terwijl hij een granaat in de hand had, pin eruit getrokken (zie de foto die ik hier eerder gepost had).
|
Natuurlijk, hij is geen engeltje en hij zal het ook nooit zijn. Maar daar ging het niet over, het klonk hier van, hij wordt alle drie maand verhuisd, dus zal hij het wel uithangen.
Waarop ik zei dat je het ene niet kon afleiden van het andere vermits hij alle drie maand verhuisd wordt als regel, of dat hij het nu uithangt of niet.
En verder ging het over het toekennen van penitentiair verlof, ik zei dat dit mijn punt bevestigde, want iemand die het uithangt, die gaat niet op verlof.
Edit: Oh, en dan dingske daar, die deed er nog een schepje bovenop, die zei, hij stond weer in de gazet, dus hij hangt het uit.
Waar ik er dan fijntjes op wees dat hij in de gazet stond omdat de cipiers hem geen eten wilden geven omdat zijn transfer een week telaat was.
Dus niet omdat hij het uithing, maar omdat de cipiers het aan het uithangen waren.
|