Bokkenreyder |
17 juli 2012 08:51 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V
(Bericht 6224730)
Conclusie: Jurgen Ceder zegt wat die moet zeggen om de publieke opinie te sussen en zijn plaats bij N-VA veilig te stellen.
Oprechtheid kan je uit zijn woorden niet afleiden, noch heeft hij een standpunt ingenomen tegen concrete standpunten van het Vlaams Belang.
En dan blijft het feit dat er echte Vlaams Belang militanten zijn –die Vlaams Belang blijven stemmen– die een lidkaart kopen om de partij van binnenuit om te vormen naar hun idealen.
|
Leg jij mij nu eens uit dat zoiets niet bij elke partij kan gebeuren. Moet men iedereen die lid wil worden gaan screenen? Wil je sovjet-russische praktijken zien toegepast door een partij? Leg het me eens uit!
Ik wacht op jouw oplossing.
Weet je wat het probleem is? Jullie zitten nu vast in jullie vermaledijd cordon. Jullie zien in dat dat cordon waardoor jullie tienduizenden mensen het zwijgen konden opleggen een averechts effect had en dat die tienduizenden outcasts nu allerlei wegen zoeken om dat cordon op te heffen. En ze hebben verdorie gelijk. Want dat is democratie: dat IEDEREEN deelneemt aan het politieke leven, ook degenen die niet hetzelfde denken dan jij. Jullie protectionistische traditio-groen democratie is bij deze ontmaskerd als fake. En de boemerang komt jullie, traditio's en groentjes, nu terug in jullie face.
|