Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Militaire actie Rusland in Israel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173891)

Salah 17 juli 2013 00:52

zonbron 17 juli 2013 00:57

1 Bijlage(n)
De keuze staat vrij...

Salah 17 juli 2013 01:14

Nr.10 17 juli 2013 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6718240)
Mogelijk gaan de berichten in de post hierboven omtrent Latakia om desinformatie om de aandacht weg te leiden van het chemische wapens schandaal.
The source informed nsnbc, that statements, made by U.S. officials, to the effect that a recent set of explosions in Latakhia harbor were caused by an Israeli air raid, most likely was willfully planted disinformation. The purpose of planting such information, so the intelligence source, was to distract attention from the chemical weapons scandal, and to focus the attention of international media on “Russian anti-ship missiles” in Syria. The correspondent said:

“While one chemical weapons scandal after the other in Syria, and the foreign politicians, intelligence services and military officers behind it should be investigated, the entire world is discussing legitimately delivered Russian anti-ship missiles. The talk about the Israeli Air Raid is a typical Mossad disinformation campaign. International media are sent on a wild goose chase while the war criminals are laughing”.

BRON

Rusland acht het nu bewezen, volgens officiële russische rapporten, dat niet de overheid chemische wapens gebruikte, wel de terroristen. Nergens in onze media wordt melding gemaakt van dit officiële russische standpunt. Nergens worden de leugens rechtgezet.

Salah 17 juli 2013 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6720998)
Rusland acht het nu bewezen, volgens officiële russische rapporten, dat niet de overheid chemische wapens gebruikte, wel de terroristen. Nergens in onze media wordt melding gemaakt van dit officiële russische standpunt. Nergens worden de leugens rechtgezet.

Met hoeveel weblinks moet ik je naar de oren slaan, met die Russische propaganda in de Westerse media?

Nr.10 17 juli 2013 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6721011)
Met hoeveel weblinks moet ik je naar de oren slaan, met die Russische propaganda in de Westerse media?

Hou je smerige leugens bij jezelf.

Salah 17 juli 2013 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6721027)
Hou je smerige leugens bij jezelf.

In een handomdraai ontkracht ik uw smerige leugen...

Citaat:

Nergens in onze media wordt melding gemaakt van dit officiële russische standpunt. Nergens worden de leugens rechtgezet.
Citaat:

Russia: Syria rebels likely behind Aleppo chemical attack

http://www.reuters.com/article/2013/...9680YZ20130709

Zipper 17 juli 2013 14:27

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720606)

Goh, geef mij toch maar die IDF-ladies :

Nr.10 17 juli 2013 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6721092)
Goh, geef mij toch maar die IDF-ladies.

Ge kunt ze niet krijgen want je bent niet welkom als niet-jood in Israel.

Salah 17 juli 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6721095)

Noch willen ze iets met een niet-Jood. Bovendien zijn deze dames iets te hoog gegrepen voor hem. Zijn zipperke zal op slot moeten blijven.

Charlie don't Surf 17 juli 2013 14:38

1 Bijlage(n)
Goedemorgen! We got a winner !

Zipper 17 juli 2013 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6721095)

Ik heb er ooit nochtans een schoon vakantie-lief opgedaan in Eilat.
Als ge (hier in België, bijvoorbeeld) als niet-moslim, toenadering zoekt tot een moslima en een relatie probeert, riskeer je een mes tussen uw ribben (vanwege "papa" of één of ander broer). In het ALLERBESTE GEVAL (ik denk één op vijfduizend) zal de niet moslim zich moeten bekeren.

Nr.10 17 juli 2013 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6721127)
Ik heb er ooit nochtans een schoon vakantie-lief opgedaan in Eilat.
Als ge (hier in België, bijvoorbeeld) als niet-moslim, toenadering zoekt tot een moslima en een relatie probeert, riskeer je een mes tussen uw ribben (vanwege "papa" of één of ander broer). In het ALLERBESTE GEVAL (ik denk één op vijfduizend) zal de niet moslim zich moeten bekeren.

Ze kunnen de boom in. Allemaal. Hier gelden onze wetten.

zonbron 17 juli 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6721176)
Ze kunnen de boom in. Allemaal. Hier gelden onze wetten.

Dat is ook mijn standpunt, ieder het zijne.

2! dus.

Dat betekent dus geen islamitische noch zionistische jihadistenactiviteiten op Belgisch noch Europees grondgebied en punt. .

'Thuis' mogen ze doen wat ze willen.

Karel Martel B 17 juli 2013 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6233771)
Waarom niet?

Your logic does not resemble our earth logic.

Antoon 17 juli 2013 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6721092)
Goh, geef mij toch maar die IDF-ladies :

2

zonbron 17 juli 2013 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6721263)
Your logic does not resemble our earth logic.

;-)

Salah 17 juli 2013 18:27

Je zou ze zo een breezer geven... Maar wapens?

Derk de Tweede 17 juli 2013 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RSK (Bericht 6720403)
Relatief gezien is het Israëlische leger niet sterker dat het Russische.

Russen hebben een enorm overwicht in aantallen wapens, maar ze kampen met andere problemen. Zo zijn ontgroeningen een ware hel voor de soldaten, er wordt veel mishandeld, te veel gedronken en het moreel is vaak zeer slecht. Er wordt zeer veel gedeserteerd, wat totaal anders is dan in Israel. Als er stront aan de knikker is komen alle reservisten op tijd op hun plek. Zelfs de Israëlische maffia laat de zaken dan even voor wat het is en zoeken de mobilisatiekazernes zelf op. Vergelijk de bevrijdingsacties op Entebbe en die van het theater van Moskou maar eens. Bij Entebbe vielen vielen onder gegijzelden drie doden, één bejaarde en zieke vrouw werd vermoord door Oegandese militairen en in Moskou vielen zeer veel doden door het ondeskundig gebruik van Fentanyl.
De bevrijding op Entebbe werd een groot succes, ondanks een blunder van de Mossad die de zgn. Mercedes van Idi Amin een verkeerde kleur had gegeven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Entebbe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be