Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bedenkingen bij aanval op asielcentrum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17426)

Sinistra 5 juli 2004 20:08

[quote="Vicky"][quote="Timmeke"]

Dat de aanvallers géén brave centrum-rechtse rakkers waren weet ik ook wel hoor Vicky en trouwens Blood and Honour is een van oorsprong Britse beweging die ook in Vlaanderen een serieuze afdeling heeft. Ik denk eerder de daders te zoeken in de kringen van de Nazi-skin Wolf Kussé en ze"n groenrechts beweging.

bruut geweld 5 juli 2004 20:48

deze is idd het overwegen waard om als meest idiote quote mee te dingen... :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
En gemaskerde aanvallers? Nog nooit gezien aan rechtse kant...dat is de methode van links, zoals de antiglobalistische relschoppers of het krakersmilieu, linkse pro Palestijnse organisaties e.d.

http://www.skynetblogs.be/images.php...ter+Humo+2.jpg

de waarheid kwetst...

Vicky 6 juli 2004 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Als zich dat gaat rondspreken in de wereld dat asielzoekers hier slaag krijgen, dan wil straks nog geen asielzoeker meer naar hier komen.

Zou dat geen ramp zijn? 8)

Voor de vele organisaties die er dagelijks nen dikke boterham mee verdienen wel, hé? There's no business like illegal people business!!! :wink:

Truder 6 juli 2004 09:11

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Als zich dat gaat rondspreken in de wereld dat asielzoekers hier slaag krijgen, dan wil straks nog geen asielzoeker meer naar hier komen.

Zou dat geen ramp zijn? 8)

Voor de vele organisaties die er dagelijks nen dikke boterham mee verdienen wel, hé? There's no business like illegal people business!!! :wink:

En hoeveel per jaar krijgen die organisaties nu weer van de staat?
560.000.000 € het is idd Big Buisines die mensenhandel.

predator 6 juli 2004 09:29

Beste Vicky :

Vicky, je weet toch ook dat, zélfs het PARKET, meer en meer begint te vermoeden dat de "aanslag in Ranst" :

zélf geënsceneerd is door die economische vluchtelingen !!!

jan hyoens 6 juli 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste Vicky :

Vicky, je weet toch ook dat, zélfs het PARKET, meer en meer begint te vermoeden dat de "aanslag in Ranst" :

mmm, wedden dat binnen 3 maanden een heel klein artikeltje in de kranten verschijnt waarin staat dat het opgezet spel was! :wink:

dejohan 6 juli 2004 10:05

Citaat:

Toch opvallend dat net nu drie asielzoekers werden in elkaar geslagen door 'gemaskerde mannen' die volgens de asielzoekers goed Nederlands konden praten. Ik vraag mij af hoe zij dat kunnen beoordelen, maar soit...de meeste "jongeren" spreken ook perfect Nederlands.
Ik vraag mij echter ook af of het geen geënsceneerde daad is van links om rechts te stigmatiseren. Om de "lat gelijk te leggen" na de recente aanvallen op de Joden door Marokkanen, omdat ze merken dat er nu wel gereageerd wordt door de overheid.

Ik ben dus heel benieuwd wat er uit de bus gaat komen!
De eerste versie was dat het ging om een Serviër, een Israëli en een Rus.
Nadien werd deze versie gewijzigd en zou het gaan om moslims.
Meer nog! De 'gemaskerde' mannen, zouden eerst gevraagd hebben aan de asielzoekers of ze moslim zijn en dan, of ze van plan waren om hier te werken???
En bij een bevestigend antwoord hebben ze die asielzoekers in elkaar geslagen??? No way!

Nee, dat is geen 'rechtse' reactie.
En gemaskerde aanvallers? Nog nooit gezien aan rechtse kant...dat is de methode van links, zoals de antiglobalistische relschoppers of het krakersmilieu, linkse pro Palestijnse organisaties e.d.

De achterliggende bedoeling is wel duidelijk! Ze hadden niet verwacht dat de aanvallen op Joden zoveel herrie zou meebrengen en nu kunnen ze natuurlijk zeggen: "Zie je wel? De moslims worden ook aangevallen door gewapende mannen met ijzeren staven en messen."
Want dat werd er volgens de laatste nieuwsberichten ook al aan toegevoegd - ijzeren staven en messen -

Vinden jullie dit geloofwaardig? Ik niet. Ik vind het een beetje té doozichtig. Dit is opgezet spel!

Dat is maar het topje van de ijsberg.
FDW, Dillen, Van Hecke, en de rest van de Vlaams Blok top zijn eigenlijk communisten die een extreem rechtse, racistische partij hebben opgericht om zo alles wat rechts is in een slecht daglicht te stellen.
Wie gaat er beweren dat dat niet kan?

Griffin 6 juli 2004 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Dat is maar het topje van de ijsberg.
FDW, Dillen, Van Hecke, en de rest van de Vlaams Blok top zijn eigenlijk communisten die een extreem rechtse, racistische partij hebben opgericht om zo alles wat rechts is in een slecht daglicht te stellen.
Wie gaat er beweren dat dat niet kan?

:rofl: :rofl: :rofl: Ik kom nie meer bij :P

jan hyoens 6 juli 2004 10:09

Opvallend hoe de linkse mesthoop hier zijn best doet om deze denkpiste van Vicky belachelijk te maken! Zeer opvallend! 8)

Griffin 6 juli 2004 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Opvallend hoe de linkse mesthoop hier zijn best doet om deze denkpiste van Vicky belachelijk te maken! Zeer opvallend! 8)

Ik zou me maar meteen vragen gaan stellen bij de linksheid van uw partijleiding! :rofl: :rofl: :rofl:

Truder 6 juli 2004 10:17

Citaat:

Het klink wat paniekerig dat gelach en de flauwe grappen van "weldenkend" :roll: links. Vooral Seba is daar goed in, zou er al een prijs bestaan voor forumidioot Seba zou het zeker zonder problemen kunnen winnen.

Truder 6 juli 2004 10:17

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste Vicky :

mmm, wedden dat binnen 3 maanden een heel klein artikeltje in de kranten verschijnt waarin staat dat het opgezet spel was! :wink:

Daar zal je niets meer over horen.

Griffin 6 juli 2004 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Citaat:

Het klink wat paniekerig dat gelag en de flauwe grappen van "weldenkend" :roll: links. Vooral Seba is daar goed in, zou er al een prijs bestaan voor forumidioot Seba zou het zeker zonder problemen kunnen winnen.

Gelag? :roll2: Jullie reageren natuurlijk altijd ernstig en met steenharde argumenten, hé? :) :rofl:

Truder 6 juli 2004 10:20

t'is al aangepast. Het zal me leren zo snel te willen zijn.

dejohan 6 juli 2004 10:34

Citaat:

Natuurlijk, Seba, Griffin en alle andere niet Blokkers hier wij zijn allemaal leden van De Geheime Groote Linkse Samenzwering die tot bedoeling heeft het Blok te vernietigen door asielzoekers ineen te kloppen.

Komaan zeg, dit is gewoon te belachelijk voor woorden.

jan hyoens 6 juli 2004 10:35

Citaat:

Citaat:

Natuurlijk, Seba, Griffin en alle andere niet Blokkers hier wij zijn allemaal leden van De Geheime Groote Linkse Samenzwering die tot bedoeling heeft het Blok te vernietigen door asielzoekers ineen te kloppen.

.... en de haan doet er nog een schepje bovenop! 8)

dejohan 6 juli 2004 10:38

De daders van de aanslagen op de Joden vorige week waren Vlaams Blokkers vermomd als moslims. Ze hadden natuurlijk het doel om de moslims in een slecht daglicht te stellen.

Klikt dit belachelijk of klinkt dit belachelijk?

Griffin 6 juli 2004 10:39

Citaat:

Citaat:

jan "Als we geen argumenten meer hebben beginnen we de mensen maar te beledigen" hyoens.

dejohan 6 juli 2004 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

jan "Als we geen argumenten meer hebben beginnen we de mensen maar te beledigen" hyoens.

Waar! Jan "Ad Hominem" Hyoens.
:lol:

jan hyoens 6 juli 2004 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Tegen koppige domheid kunnen spijtig genoeg zelfs de beste argumeten niet op!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be