De schoofzak |
10 augustus 2012 14:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
(Bericht 6269102)
Ik weet niet of je veel reist, maar ik hoop voor jou dat je nooit in een ziekenhuis terecht komt waar ze blij zijn dat er altijd water uit de kraan komt en waar de stroom om de zoveel tijd uitvalt.
Je weet dan niet hoe blij je bent dat die moslim je verzorgt, vers water brengt en zelfs een boek van bij zijn thuis om te lezen.
|
Ik ben voor mijn werk een aantal malen in diverse ontwikkelingslanden geweest, en geloof me, ik ging ook achter het hoekje kijken ginder.
Maar toch is dit niet terzake in deze discussie.
We kunnen begod een fatsoenlijk georganiseerd land zijn, als de politici een beetje zouden willen. Zodat er huisartsen, ziekenhuizen, overheidsdiensten ... zijn die de gewone m/v van de straat simpelweg in al zijn nuances kunnen verstaan en begrijpen.
En als je naar het buitenland reist, dan zijn er mogelijkheden. Waarvan één allernoodzakelijkst: een goede bijstandsverzekering.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
(Bericht 6269102)
En ja het zal je verwonderen, maar de extreme moslims zijn maar enkelingen, die de boel verzieken voor iedereen en door de gewone moslim net zo veracht word als door ons.
|
Wil je stoppen met hautain of schoolmeesterachtig te doen met je "het zal je verwonderen"? Er is wellicht niemand, maar dan ook niemand op dit forum die gelooft dat elke moslim een terrorist is.
(tenzij ze met een vlag aan het Centraal Station in Brussel een foto willen nemen; dan moeten ze gearresteerd worden; maar niet door 'enkelingen', wel op bevel van een burgemeester en door democratisch geïnspireerde flikken)
.
|