![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog eens: ik heb hier nog NOOIT gezegd dat belgie koploper is ! Als je nu nog één keer herbegint stuur ik een peloton Duitse soldaten naar je toe. Salva, bedankt voor de tip ! |
Citaat:
Zelfs de Chinese economie is in het slop aan het geraken, en ondertussen is ook de olieprijs aan het pieken ondanks de slechte conjunctuur, en dat zal de zaak nog verergeren. Er gaan harde noten te kraken zijn in September voor Di Rupo en Steven Vanackere. De tijd van de bluf is voorbij. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geert Noels had verdorie gelijk...maar hij werd niet politiek benoemd om leugens te verkopen hé... |
Citaat:
"Anderen doen het ook meneer..." Vroeger was alles veel envoudiger: toen was de sossencorruptie gewoon de fout van het Blok...dat was tenminste nog grappig...maar nu? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer moet dat niet zijn. |
Om alle fabeltjes weg te werken: de ons omrongende economieën doen het beter!België vertoont een krimp van 0,6 %. De buurlanden wendden de recessie af.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120814_016 Citaat:
|
Citaat:
Wil je hem die kans geven ? Realiteit is en was : BDW had 10 dagen de tijd om een regering te vormen. De "andere" formateurs hebben iets meer tijd gekregen (van de koning) om een regering te vormen. Akkoord of niet akkoord.....als je niet akoord bent dan klasseer ik je verdere posts direct in de vuilbak. |
Citaat:
Waarschijnlijk gaan ze nu de kazak draaien en verklaren dat het niet aan hem ligt, maar aan .... (vul zelf maar in, voor sommigen waarschijnlijk N-VA haar schuld) |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be