Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hebben flaminganten te weinig liefde gekregen in hun kinderjaren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175045)

C2C 12 augustus 2012 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6275737)
Een héél goeie vraag! Dan moet hij zich normaal helemaal achter het Molotov-Von Ribbentrop pact hebben geschaard. En volledig enthousiast geweest zijn toen in september 1939 de Nazi's en de Sovjets Polen onder hun tweetjes netjes verdeelden.

Neen, want zoals alle communisten wisten, was dat pact een manier om de aandacht van den Duits op het Westen te richten, en dus tijd te winnen.

De tijd die de communisten door dat pact gewonnen hebben, heeft ze uiteindelijk toegelaten de Nazi te vernietigen.

Dat was algemeen bekend in die tijd. Communisten waren iets slimmer dan hun tegenstanders hé. Daarom dat ze ook de oorlog gewonnen hebben.

Ze hebben u toen goed liggen gehad.

Salvadorii 12 augustus 2012 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6275731)
Dus jij linkt 1 ervaring met één vriend aan de "flamiganten"....:roll:
Veralgemenen zit je in het bloed blijkbaar.......

Och feiten - de werkelijkheid - de waarheid; zulke dingen storen C2C niet hoor. Die is een zeloot.

ToonB 12 augustus 2012 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275747)
Neen, want zoals alle communisten wisten, was dat pact een manier om de aandacht van den Duits op het Westen te richten, en dus tijd te winnen.

De tijd die de communisten door dat pact gewonnen hebben, heeft ze uiteindelijk toegelaten de Nazi te vernietigen.

Dat was algemeen bekend in die tijd. Communisten waren iets slimmer dan hun tegenstanders hé. Daarom dat ze ook de oorlog gewonnen hebben.

Hoe bedoelt U dit? Communisten (populatie) waren iets slimmer? Hoe kan U dit op een populatie projecteren? Waaruit is gebleken dat communisten iets slimmer zijn? Waaruit ontstaat deze slimheid dan? Wat is slim zijn?

C2C 12 augustus 2012 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ToonB (Bericht 6275742)
Maar ondertussen heeft U afstand genomen van jullie vriendschap en is dat wat vrienden doen? Of heeft U angst te dichtbij te komen? Heeft U angst van liefde geven? Waarom bent U zo zeker van het feit dat hij enggeestig is en U niet?

Zoals al gezegd, om de vriendschap te bewaren moet soms afstand gecreëerd worden.

Eens mijn kameraad genezen is, zullen we hem met open armen terug verwelkomen.

We bezoeken hem af en toe. Maar hij heeft nog een lange weg te gaan.

C2C 12 augustus 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ToonB (Bericht 6275753)
Hoe bedoelt U dit? Communisten (populatie) waren iets slimmer? Hoe kan U dit op een populatie projecteren? Waaruit is gebleken dat communisten iets slimmer zijn? Waaruit ontstaat deze slimheid dan? Wat is slim zijn?

Wel, wanneer de hele wereld in oorlog is, dan winnen de slimsten meestal. Den Duits en de collabo waren niet slim genoeg, en hebben het gelag betaald.

Tot op vandaag.

ToonB 12 augustus 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275754)
Zoals al gezegd, om de vriendschap te bewaren moet soms afstand gecreëerd worden.

Eens mijn kameraad genezen is, zullen we hem met open armen terug verwelkomen.

We bezoeken hem af en toe. Maar hij heeft nog een lange weg te gaan.

Heeft kameraadschap nu net niet te maken met steun op zwakke momenten? Maar U neemt net afstand op het moment dat hij de steun het hardste nodig heeft. Waar heeft U schrik van? Wat maakt je zo angstig dat je afstand neemt?

quercus 12 augustus 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6275713)
Ze hadden het in hun jeugd niet gemakkelijk.
Meegaan naar vlaamse pensen-kermissen, staan zwaaien met vlaamse vlaggen naast wielerparcours, BBQ's van de partij bezoeken, altijd weer naar dezelfde speeches luisteren van Dewinter & Co, ieder jaar weer de IJzerbedevaart, sommigen moesten zelfs kerkhoven bezoeken waar de voorvaderen begraven liggen die de vlaamse zaak aan het Oostfront gingen behartigen, enz....

Ben ik blij dat ik een normale jeugd had.

Was jij dat die stond aan te schuiven om het rouwregister voor "Pap�*" te tekenen? Een pipo met een groot dik lijf, een knalrode T-shirt waarop in grote letters stond Je "Hartje" Pap�*. Hij keek met een dreigende blik naar de camera. Zo van "Surtout ne riez pas!!!".

ToonB 12 augustus 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275755)
Wel, wanneer de hele wereld in oorlog is, dan winnen de slimsten meestal. Den Duits en de collabo waren niet slim genoeg, en hebben het gelag betaald.

Tot op vandaag.

Hebben communisten (populatie) dan nog nooit 'verloren'? Hoe hebben ze toen gewonnen? Wat is slim zijn? Kan U dit even definiëren?
Wat gebeurt er als communisten onderling een strijd uitvoeren?

quercus 12 augustus 2012 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275730)
Ik geef toe, opgroeien in een gezin waar de vrije liefde voor de ogen van kinderen en vrienden plaatsvindt, laat ongetwijfeld zijn sporen na. Men kiest z'n familie niet hé. De mijne was nogal hippie.

Maar toch liever erotomaan dan aseksuele of in-de-kast-gekropen bekrompenheid.

En jij wil dan gaan "opvoeden" in "Le Congo"? Ik denk dat het veel beter zou zijn dat een paar Congolezen naar hier komen om jou op te voeden.

Salvadorii 12 augustus 2012 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6275719)
C2C, wat ik merk in vele van je posts, ook in K&K, is dat ze veelal met seks gerelateerd zijn. Kan het zijn dat jijzelf te weinig liefde, hartelijkheid, solidariteit, socialiteit en vrijmoedigheid hebt gekend in je jeugdjaren? En dit nu op het forum compenseert?
Gewoon maar een vaststelling hoor.

Ah van daar dat hij zo geobsedeerd is. Hmmm - en dat verklaart ook zijn zelfbevredigingsdrang.

Wellicht keren zijn eigen kinderen en ook zijn vrouw, als het geen ex-vrouw is ondertussen, tegen hem wegens zijn loverdreven behoefte om linkie winkie bullshit te verkopen.

NOTE TO ANYONE WHO KNOWS C2C: Don't let him go to see the new Batman movie.

Bokkenreyder 12 augustus 2012 11:37

Citaat:

Grotere lulkoek heb ik nog nooit gelezen. En jij wilt ernstig genomen worden?

C2C 12 augustus 2012 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6275765)
Grotere lulkoek heb ik nog nooit gelezen. En jij wilt ernstig genomen worden?

Oh, maar er zijn zelfs archiefdocumenten die Stalin letterlijk laten zeggen dat het pact enkel bedoeld was om tijd te winnen, en den Duits in het Westen te laten pijn lijden.

Dat staat zelfs in elk basishandboekje geschiedenis voor de tweede graad.

En elke communist in Europa was op de hoogte. Of denk je dat die niet gebriefed werden?

Salvadorii 12 augustus 2012 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275755)

Tot op vandaag.

De kortste en belachelijkste uitleg over hoe en waarom WOII was wat het was. Idioteer maar verder hoor C2C.

Please do not let him view the new Batman movie.

Please please.

quercus 12 augustus 2012 11:40

Citaat:

Een Bullshit-verklaring waarmee de Sovjets na de oorlog kwamen aandraven om het monsterlijk gedrag van dictator en oorlogsmisdadiger Stalin goed te praten. Jullie, communisten in la Belgique, stonden ongeremd achter het Molotov-Von Ribbentrop verhaal en keurden het helemaal goed. Jullie kadaverdiscipline was nog erger dan die van de Nazi's.

Bokkenreyder 12 augustus 2012 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6275762)
En jij wil dan gaan "opvoeden" in "Le Congo"? Ik denk dat het veel beter zou zijn dat een paar Congolezen naar hier komen om jou op te voeden.

Hij gaat de Cineeskes helpen om nadat belgië dat deen, Congo te plunderen in de naam van het communisme. :rofl:

ToonB 12 augustus 2012 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275767)
Oh, maar er zijn zelfs archiefdocumenten die Stalin letterlijk laten zeggen dat het pact enkel bedoeld was om tijd te winnen, en den Duits in het Westen te laten pijn lijden.

En elke communist in Europa was op de hoogte. Of denk je dat die niet gebriefed werden?

Hoe werd elke communist in Europa op de hoogte gebracht? Hoe werden deze gebriefd?

subocaj 12 augustus 2012 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 6275634)
Nee neen hij is links jij bent rechts, jij zit in het verkeerde hoekje.

Ik heb dezelfde opvoeding gegeven, maar sommige waarden liggen voor mij ietsje anders, ben ik nu plots een rechtse rakker ipv een linkie winkie?

Salvadorii 12 augustus 2012 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6275767)

Wilt ge even uitleggen waarom Stalin zoveel beter was dan Hitler?

'Stalin' was links volstaat niet...

rookie 12 augustus 2012 11:45

Citaat:

Daarom dat Stalin zjn eigen legertop bijna volledig utmoorde, daarom dat NKVD op zijn eigen terugtrekkende troepen schoot om te doden, daarom dat Stalin zijn eigen krijgsgevangenen liet ombrengen wanneer zij NA de oorlog terugkeerden zij hadden een deeltje van het Westen gezien en konden de sovjetpropaganda op zijn plaats zetten.
Gelukkig dat we een echte communist hier hebben om ons de finesses aan te duiden. Hij heeft echter één nadeel WIJ hebben ook een deel van het Westen gezien

Salvadorii 12 augustus 2012 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6275775)
Ik heb dezelfde opvoeding gegeven, maar sommige waarden liggen voor mij ietsje anders, ben ik nu plots een rechtse rakker ipv een linkie winkie?

Och; maakt u geen zorgen. Ge verdient het etiket 'Clueless'.

No charge.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be