Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wie zijn de racisten; de Vlamingen of de Napoleontische Franstaligen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175324)

born2bewild 22 augustus 2012 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6292278)
Opnieuw sorry kleine :oops:

Doe er iets aan

Infantiel doen kunt ge later nog genoeg
Kijk naar uw homosexuele collega hier...zo wilt ge toch niet eindigen?

Salvadorii 22 augustus 2012 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292256)
That's the spirit, boy! Don't give up the ship, even with complete and utter humiliation staring you in the face... :lol:

Yeah right.

I repeat for you Denial is a river in Egypt, and you swim in it every day.

And the only thing staring me in the face is Di Rupo's teenhungry ass in your avatar...

Another Jack 22 augustus 2012 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6292276)
Nu, ga even zitten en hou uw hoofd vast. Misschien is het k best dat ge en glas water en een aspirine naast u zet, dat moet ge zelf maar weten.

Tegen een teabagger vertel ik waarom hij fout is en ik maak een schets van wat er goed aan Belgie/West Europa is, die hij zijn eigen landgenoten wilt ontzien.

Nu, als gij één enkele post kunt voorleggen waar ik beweer dat Belgie een nachtmerrie of het slechtste land ter wereld is, dan ben ik een hypocriet. Maar dat kunt ge uiteraard niet. Wie is dan de hypocriet?

En ja tegen de Vlamingen (Walen hun meningen zijn van geen enkel belang voor Vlaanderen) zeg ik wat er WEL fout is aan Begie.

Is het te ingewikkeld voor u, Jacky?
Als ge mij uw adres geeft zal ik desnoods wat zonnebloemzaadjes opsturen...

Ongeveer 95% van uw post?

Salvadorii 22 augustus 2012 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6292286)
Ongeveer 95% van uw post?

Dan kan het niet moeilijk zijn om een voorbeeld te geven, zelfs niet voor een ABLer...

Awel... we wachten...

Bokkenreyder 22 augustus 2012 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292256)
That's the spirit, boy! Don't give up the ship, even with complete and utter humiliation staring you in the face... :lol:

Daar is het ons Rafke puur om te doen: de 'vernedering' van de anderen. Een klein sadistje, hé, Rafke? Maar voor de rest gaat hij om de anderhalve post janken bij de mods dat de anderen toch zo van die bad boys zijn, van die mannekes die een pik op hem en zijn zo zelfvolprezen ideale denkwijze hebben. Kortom ons Rafke is een trol die zorgvuldig zijn slachtoffers zoekt en bepaalde uitdrukkingen aan hen tracht te ontlokkken om hen daarna via zijn hoogstwaarschijnlijk 'ingenieus' systeem van de RD te gaan aanklagen bij de mods en hen te te doen verbannen. Zijn vriend Jaak gebruikt dezelfde tactiek. Beschamend dat zulke mensen op een forum geduld worden.

born2bewild 22 augustus 2012 11:05

RAF is impotent om iemand te vernederen
Met zijn waterpistooltje zeker
Als ge u door RAF vernederd voelt schort er toch iets hoor

Raf 22 augustus 2012 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6292294)
Daar is het ons Rafke puur om te doen: de 'vernedering' van de anderen. Een klein sadistje, hé, Rafke?

Oei? Nog niet bekomen van gisteren, toen ik hier de vloer met je heb aangeveegd? :-D En toch nog terugkomen voor meer! Sterk!

Another Jack 22 augustus 2012 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6292292)
Dan kan het niet moeilijk zijn om een voorbeeld te geven, zelfs niet voor een ABLer...

Awel... we wachten...

Gisteren, 16.03:

"Jochie, ik haat Belgie omdat Belgie niet werkt"

Another Jack 22 augustus 2012 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6292282)
Doe er iets aan

Infantiel doen kunt ge later nog genoeg
Kijk naar uw homosexuele collega hier...zo wilt ge toch niet eindigen?

Sorry sorry sorry kleine :oops:

Raf 22 augustus 2012 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6292306)
Gisteren, 16.03:

Game, set and match!

:cheer:

Bokkenreyder 22 augustus 2012 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292304)
Oei? Nog niet bekomen van gisteren, toen ik hier de vloer met je heb aangeveegd? :-D En toch nog terugkomen voor meer! Sterk!

Maar ventje toch8 Het is niet omdat jij denkt dat je met mij de vloer hebt aangeveegd dat dat ook gebeurd is. Waanvoorstellingen en insinuaties zijn je niet vreemd. En, neen, ik zou het niet wagen dat op je uitzonderlijke levenshouding te steken. Verwaande ventjes hebben dat doorgaans allemaal.

Salvadorii 22 augustus 2012 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292304)

Lol.

Bokkenreyder 22 augustus 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6292298)
RAF is impotent om iemand te vernederen
Met zijn waterpistooltje zeker
Als ge u door RAF vernederd voelt schort er toch iets hoor

Ik zeg ook maar dat hij dat probeert en een systeem heeft bedacht om anderen te kunnen overdragen en te bannen; Daar is het hem enkel om te doen. een politiek standpunt verdedigen heb ik een kwal nog nooit weten doen.

Salvadorii 22 augustus 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6292306)
Gisteren, 16.03:

Umm; ja en waar zeg ik dat Belgie een nachtmerrie of het slechtste land ter wereld is?

Salvadorii 22 augustus 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292311)
Game, set and match!

Ja in uw kop of Di Rupo zijn anus misschien.

Raf 22 augustus 2012 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6292316)
Maar ventje toch8 Het is niet omdat jij denkt dat je met mij de vloer hebt aangeveegd dat dat ook gebeurd is. Waanvoorstellingen en insinuaties zijn je niet vreemd. En, neen, ik zou het niet wagen dat op je uitzonderlijke levenshouding te steken. Verwaande ventjes hebben dat doorgaans allemaal.

Another Jack 22 augustus 2012 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6292311)
Game, set and match!

Een ace!;-)

Salvadorii 22 augustus 2012 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6292324)
Ik zeg ook maar dat hij dat probeert en een systeem heeft bedacht om anderen te kunnen overdragen en te bannen; Daar is het hem enkel om te doen. een politiek standpunt verdedigen heb ik een kwal nog nooit weten doen.

En Rik Torfs dan?;-)

De Brabander 22 augustus 2012 11:14

De Wever zei zoiets vorig jaar in der Spiegel. Je gaat de Obersturmführer toch niet tegenspreken, hoop ik? :-D

Bokkenreyder 22 augustus 2012 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6292325)
Umm; ja en waar zeg ik dat Belgie een nachtmerrie of het slechtste land ter wereld is?

Begrijpend lezen is niet echt hun sterkste punt, Salva! De waan in het hoofd maakt dat ze op dat gebied een zekere beperking hebben.8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be