![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in duitsland duw ik wel door tot 250 maar daar heb je dan ook langere afstanden tussen de afritten |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen moeten nu eenmaal altijd poepen, wanneer ze in de auto zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zo'n mensen zouden ze eigenlijk gewoon moeten stoppen en afschieten in de berm. De laatste jaren rij ik hen gewoon langs rechts voorbij, hopelijk is er eentje die zijn les leert alvorens we met het afschieten beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Leg nog wat meer verkeersdrempels en bloembakken op de rijbaan. |
Voila dan zijn we akkoord? Autostrades naar 110 en al die bloembakken in de voortuin van de politiekers die ze hebben neergepoot.
edit: of nog beter: op hun oprit :-D |
Citaat:
Een aanbevolen 110 kmh op de snelweg. 8-) |
Citaat:
als je snelheid zo'n probleem vind ga dan tevoet he. normale mensen vinden 120 op autostrade te traag in normale omstandigheden |
Citaat:
Een goede autosnelweg heeft gewoon geen snelheidslimiet nodig (het verkeer en omstandigheden regelen die gereden snelheden wel vanzelf; borden en regeltjes kunnen dat NIET, het bewijs zie je elke dag op de snelweg) |
En ik vind 150 te traag. Maar dat neemt niet weg dat we al eens een pleziertje mogen laten met het oog op de gezondheid van onze kinderen, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je rijdt toch niet met een fijnstofspuwende diesel hoop ik ? :-D |
Ik rij spijtig genoeg met een diesel ja, omdat onze fleet policy niets anders toelaat. Ik doe wel mijn best om het verbruik te verminderen en rij al meer dan een jaar aan 5L/100km. Met af en toe een piekje aan 200 als ik ergens snel moet zijn ;-)
Maar het gaat jammergenoeg niet enkel om mezelf maar wel om het hele nationale wagengebruik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be