Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat verwacht je nog van je leven? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176917)

Aligator 23 september 2012 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6337633)
volgende week ga ik acht uur trainen
Dat is het dan

Powertraining, joggen, zwemmen en karate ? Doe jij dat allemaal ?

Diego Raga 23 september 2012 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6337478)
Teveel shit ineens in het leven. Ik heb een brede rug maar ik heb mijn breekpunt bereikt. Zoals hierboven vermeld blijf ik wel niet bij de pakken zitten maar mijn zenuwen, mijn lijf en mijn gemoed hebben het bij momenten wel zwaar te verduren. Ik wil gewoon ff rust en terug vooruitzichten maar die heb ik nog niet. Enfin, we zien wel.

Als het je een troost kan wezen:

"Ik maak mijn eigen werkelijkheid.
Zoals ik kennelijk een machine kan beïnvloeden, kan ik alle materie om mij heen beïnvloeden. Sterker nog: ik doe niet anders, inclusief de materie van mijn eigen lichaam. Als ik de werkelijkheid maak, dan is de wereld niet zoals hij is, maar zoals ik dénk dat hij is. Mijn denken bepaalt de werkelijkheid."

http://nl.odemagazine.com/doc/0061/D...nt%20Field%20/

Sterkte gewenst. ;-)

Libro 24 september 2012 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6338896)
Als het je een troost kan wezen:

"Ik maak mijn eigen werkelijkheid.
Zoals ik kennelijk een machine kan beïnvloeden, kan ik alle materie om mij heen beïnvloeden. Sterker nog: ik doe niet anders, inclusief de materie van mijn eigen lichaam. Als ik de werkelijkheid maak, dan is de wereld niet zoals hij is, maar zoals ik dénk dat hij is. Mijn denken bepaalt de werkelijkheid."

http://nl.odemagazine.com/doc/0061/D...nt%20Field%20/

Sterkte gewenst. ;-)

Thx Diego

Libro 24 september 2012 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6338878)
Humor kan je redden op zulke momenten.

Dat heb ik gelukkig nog niet verleerd (allez, hoop ik toch...)

Hypochonder 24 september 2012 08:24

Ik verwacht nog veel van mijn leven. Ik hoop dat ik het nog op ieder vlak kan waarmaken.

K.Alf 24 september 2012 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6338884)
Mensen zoals jij zijn gewoonlijk degenen die juist het oudste worden. Bereid je voor op een vals gebit, twee brillen, pampers, krukken en geheugenverlies, want er staan je nog minstens 85 lange, zéér lange jaren te wachten.:twisted:

Mijn pillekens liggen daar al klaar voor. Een stevige dosis MDMA en straight to heaven babyyyyyyyyyyyy

eno2 24 september 2012 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6339034)
Ik verwacht nog veel van mijn leven. Ik hoop dat ik het nog op ieder vlak kan waarmaken.

Vooral niet ziek worden

eno2 24 september 2012 10:54

Citaat:

Wat verwacht je nog van je leven?
Dat de bussen op tijd rijden

eno2 24 september 2012 10:56

Niemand maakt zijn eigen werkelijkheid

De omgeving is oppermachtig

We kunnen wel zelf bepalen, in zekere mate, en geestelijk, inwendig, hoe we daarop reageren

Stingray 24 september 2012 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6337432)
Denk je dat er nog grote veranderingen in je leven zullen komen?
Zijn er al veel geweest?
Welke veranderingen hoop je nog mee te maken?
Voor welke veranderingen vrees je?

De mensen rondom mij zeggen dat ik al véél meegemaakt heb, al véél meer dan gemiddeld. Dit is dus niet wat ik zeg, maar ik denk dat ze gelijk hebben.

Wat betreft de toekomst : die zie ik niet al te rooskleuring in. Ik ben geboren in 1970 en ik heb nooit veel meer gekend dan crisis, tekort aan arbeidsplaatsen, tekort aan toekomstmogelijkheden etc. Ik verwacht dat deze crisis minstens tot 2020 zal duren en zelfs daarna zal het maar een middelmatige periode worden. Ik ga in principe (!) in 2035 op pensioen. Dus ik verwacht op dat vlak niets meer.

Ik ben mij op mijzelf en mijn familie aan het richten. De rest kan ontploffen. Sorry dat ik het zo cru zeg. Voor de rest verwacht ik niets meer. Trouwens dat op zich is ook niet erg, want dan kan je ook niet meer teleurgesteld worden.

Libro 24 september 2012 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 6339224)
De mensen rondom mij zeggen dat ik al véél meegemaakt heb, al véél meer dan gemiddeld. Dit is dus niet wat ik zeg, maar ik denk dat ze gelijk hebben.

Wat betreft de toekomst : die zie ik niet al te rooskleuring in. Ik ben geboren in 1970 en ik heb nooit veel meer gekend dan crisis, tekort aan arbeidsplaatsen, tekort aan toekomstmogelijkheden etc. Ik verwacht dat deze crisis minstens tot 2020 zal duren en zelfs daarna zal het maar een middelmatige periode worden. Ik ga in principe (!) in 2035 op pensioen. Dus ik verwacht op dat vlak niets meer.

Ik ben mij op mijzelf en mijn familie aan het richten. De rest kan ontploffen. Sorry dat ik het zo cru zeg. Voor de rest verwacht ik niets meer. Trouwens dat op zich is ook niet erg, want dan kan je ook niet meer teleurgesteld worden.

Life stinks niet waar. Je staat daar gelukkig/spijtig genoeg (schrappen wat niet past ;)) niet alleen in.

From_Vlaanderen 24 september 2012 22:33

Opslag en ne grotere auto, maar der is er ene de dochter van de baas aant neuken en ik ben dat niet, dus het zit er niet echt in.

Diego Raga 24 september 2012 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 6340225)
Opslag en ne grotere auto, maar der is er ene de dochter van de baas aant neuken en ik ben dat niet, dus het zit er niet echt in.

Draai die gast een sterk potentieverlagend middel in z'n koffie and the girl is yours, mét dubbele pree en een firmawagen naar keuze. :-)

From_Vlaanderen 24 september 2012 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6338923)
Thx Diego

Och ge moet wa chance hebben int leven

eno2 24 september 2012 22:49

Een gereserveerde plaats op de laatste rij, zodat ik een goed overzicht heb en zelf niets moet doen.

eno2 24 september 2012 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6338887)
Powertraining, joggen, zwemmen en karate ? Doe jij dat allemaal ?

Joajik ekkik (hapkido)

Aligator 24 september 2012 22:54

promotion canapé

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 6340225)

Awel, neuk de baas zélf als je z'n dochter niet kunt pakken. :lol:

Aligator 24 september 2012 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6340258)
Joajik ekkik (hapkido)

Hapkido ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hapkido
Lijkt me erg interressant.

lombas 25 september 2012 07:32

Ik zou nog willen (in die volgorde):

- promotie krijgen
- een woning kopen
- trouwen
- iets bijstuderen
- emigreren
- mij terugtrekken uit de wereld

K.Alf 25 september 2012 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6340474)
Ik zou nog willen (in die volgorde):

- promotie krijgen
- een woning kopen
- trouwen
- iets bijstuderen
- emigreren
- mij terugtrekken uit de wereld

Citaat:

The researchers are looking for six volunteers to live and work like astronauts for four months inside a faux space capsule in Hawaii.
http://www.space.com/14471-mock-mars...pace-food.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be