![]() |
Citaat:
Daar kan je in Vlaanderen zeer populair mee worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu Patrick Janssens bedreigen dat zijn Sp.a nooit nog met iemand in zee zou kunnen gaan dat is er helemaal mee lachen. Kijk maar eens naar de coalities die nu gesloten worden op lokaal niveau. De grootste politieke vijanden kruipen in elkanders hol nu de stemlokalen dicht zijn. |
Citaat:
Coaltitievorming is een ruw spel, zowel in een boeregemeente als in een grootstad. Het kan elke onderhandelaar van elke partij worst wezen of er nu iemand zou denken dat "hij zich niet constructief opstelt". We zijn niet bij de jeugdbeweging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou CD&V allezins niet bij links indelen. De enige reden waarom ze kartel gevormd hadden met spa is de leverage om een zetel meer te hebben bij de afstraffing die ze voelden aankomen. Antwerpen is zeker nog deels links, dat ontken ik niet. Maar wat maakt dat uit? De verhouding is er, en in hun nadeel. |
Citaat:
PJ, en bij uitbreiding de sp.a, kan het zich niet permitteren de zwarte piet toegespeeld te krijgen. Maar we staan inderdaad nog nergens, en alles is onderhandelingstechniek. Eens zien of er volgende week nog interessante verschuivingen kunnen optreden (een Van Peel moet toch al zitten kwijlen op andermaal een postje ;-)) |
Citaat:
De antwerpse coalitievorming zal nul komma nul effect hebben op de vlaamse regering. En antwerpse politici die richtlijnen krijgen vanuit brussel... Vraag maar eens aan Alexander De Croo hoeveel succes je daarmee kunt boeken... die weet er alles over. |
Wel grappig dat CD&V ondertussen slechts bestaat bij gratie van SP.a. Ik dacht nochtans dat CD&V zijn eigenheid zou behouden in Antwerpen? Het zou PJ sieren mocht hij toelaten dat CD&V als aparte fractie zetelt. Aan de andere kant... we hebben allemaal gezien wat CD&V doet met voormalige kartelpartners. Het getuigt van intelligentie dat PJ zich indekt tegen dergelijke klassieke tsjevenstreken.
|
Citaat:
Zoals je heel goed weet. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denk je dat ? die man zit comfortabel in een zetel en de anderen dragen hem dan nog ook. Die zal nu rustig wachten. Hij wint hoedanook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Speciaal voor jou nog eens het lijstje. We zullen CD&V bij links indelen, en het aantal stemmen bekijken: O-VLD 15098 N-VA 102795 VB 27824 145717 Stadslijst 77867 Groen 21658 PVDA 21720 Rood 2756 124001 Oeps - nog altijd meer rechts dan links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PJ heeft gepraat en nadien volledig open kaart gespeeld om zichzelf te beschermen hij heeft alle opties opgesomd en beargumenteerd. hij wil gewoon vermijden dat wever weer in de o zo succesvolle slachtofferrol kan kruipen (iedereen is tegen ons) wil hij dan heeft dewever binnen de 5 minuten een rechtse meerderheidsregering. voor zover ik weet was nva altijd tegen het cordon en dewinter is bereid om hersenloze stemmenleverancier te worden en zijn programma in de prullenmand te gooien. wat wil dewever meer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be