atmosphere |
12 november 2012 04:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
(Bericht 6412123)
Israël heeft blijkbaar niet al te veel last van de resoluties die ze in hun nek krijgen. Zie maar naar de reden voor dit topic.
|
Dat komt door de VETO's van de Verenigde Staten , daar zijn geen andere redenen voor!
Citaat:
Dank U om het toe te geven dat Israël weer het goeie voorbeeld geeft. Alleen de moeite die ze steken om de Palestijnen "net" in leven te houden is al meer moeite die vele andere landen doen.
|
Israël doet vooral veel moeite om het leven van de Palestijnen zo zuur mogelijk te maken.
Citaat:
Ontwikkeling gebeurd niet door de koran van buiten te blokken en alle dagen 5 keer een tapijt te snuffelen.
|
Ik ken de theorie "Islam als oorzaak van alles", genoeg moslims in ontwikkelde landen die wel vooruitgang boeken.
Citaat:
Ik zal het onthouden. Saddam had dus leider van Irak mogen blijven, en van Koeweit.
|
Hij had niet verwijderd moeten worden ten koste van de bevolking, want ondanks het verdwijnen van Saddam zijn zij niet blij geweest met de Invasie.
Als het alleen ging om het verwijderen van Saddam had men ook andere opties.
Maar daar ging het niet alleen om natuurlijk. Daarvoor waren strategische en economische redenen. Die Invasie was geen humanitaire missie.
In Afrika zitten de meest verschrikkelijke leiders die nog veel meer moorden plegen, maar daar nooit een Amerikaanse invasie gezien.
Het hele idee dat landen met leiders die ons niet bevallen aangevallen moeten worden is nog al idioot , en tegen het internationaal recht(dat voor de VS niet opgaat)
Citaat:
Nope. Ik vind mensen die vokaal en manueel de Islaam promoten uitschot en achterlijk. Dat moet geen moslims zijn.
|
Ik heb hier nog niemand de Islam horen promoten.
Wel zet ik mij af tegen het complotachtige idee dat de Islam de grote oorzaak van bijna al het kwaad in de wereld is.
|