![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou mijn hart vast mochten zij, of wie dan ook over nucleaire wapens beschikken 8O
|
Ik ijver voor een atoomwapenvrij midden oosten. Geen nucleaire hypocrisie die nu de westerse houding tegenover Iran kenmerkt, en waardoor nucleaire proliferatie juist in de hand gewerkt wordt.
Iran wordt op dit moment trouwens aangevallen en het lijkt erop dat de VS, Israël en Saudi Arabië betrokken partij zijn. Maar niet alle 'varkens' zijn gelijk...dat is geweten. Sommigen kunnen zich ongestraft en onveroordeeld oorlogsdaden permitteren. Citaat:
|
Citaat:
Of is het het koloniale westen dat weer eens wil bepalen wie er welke wapens al dan niet mag bezitten? Een niet hypocriete houding tegenover nucleaire proliferatie zou een kernoorlog minder waarschijnlijk maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En verder :
Landen die zich ontwikkelen en moderniseren, zoals ook Iran dat doet, zullen nu eenmaal ook betere wapens gaan ontwikkelen en op den duur op het hoofdstuk kernwapens uitkomen. Heel vervelend, maar er is weinig aan te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Duitsland, zowat de maatstaaf voor geindustrialiseerd, geen eigen kernwapens ontwikkeld. |
Citaat:
Bof, om Sovjet onderdelen na te maken heb je niet bepaald Hi Tech nodig. Dat doe ik hier in mijn werkplaats- op voorwaarde dat ze door de deur passen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is echter slechts één voorbeeld van een land dat ingezet werd door de VS om Saddam ter steunen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be