![]() |
Citaat:
Citaat:
We hebben de enige forummer gevonden die VLB enquetes ernstig neemt. |
Soit, Vanackere is weg. Wat moet daar nog over geleuterd worden? De wereld draait verder, het bier blijft stromen en we blijven fundamenteel vrolijk allemaal.
Genoeg gezeverd over Vanackere. Laten we het eens hebben over werkelijk belangrijke mensen en dingen. |
Citaat:
of - Nee, liefje, ik bedrieg je niet met die blonde van de petanqueclub, maar de onterechte verdachtmakingen en insinuaties die mijn persoonlijk incasseringsvermogen te boven gaan nopen mij ertoe de scheiding aan te vragen en jou een riante alimentatie te schenken. of - Nee, mama, ik heb niet stiekem in de doos koekjes gezeten. Maar gezien de onterechte verdachtmakingen en insinuaties die mijn persoonlijk incasseringsvermogen te boven gaan, is het ok als je me de komende maand geen verhaaltje voorleest voor het slapengaan. Tja... :? |
Decrem wordt vice-premier maar over de post van financiën wil Marcske niets zeggen.
't Is precies toch momenteel niet het jobke waarvoor men staat te dringen. Het wordt een zoektocht naar een Chinese vrijwilliger of vrijwilligster. Men geeft de voorkeur aan een vrouw. Waarom krijgen de vrouwen bij de CD&v altijd de "vergiftigde geschenken"? Marianne hebben ze ook zo gelapt na het terugtrekken van Leterme. |
Citaat:
|
Het wordt Koen Geens.
|
|
Wel,wel, Koen Geens.
Wie zei u? Koen Geens! De CD&v heeft echt een Chinese vrijwilliger gevonden. Is KG een politicus of alleen een technocraat, prof.KUL ? Was hij ook geen kandidaat om rector van de KUL te worden ? Heeft hij het toen tegen Waer moeten afleggen ? Voorwaar een geschikte kandidaat. |
Het is niet de eerste keer dat "de goeien" het moeten bekopen voor "de slechten"...
Ik ben ervan overtuigd dat men hem persoonlijk niks zal kunnen aanwrijven...maar net als meneer Sickinge van Telenet moet hij opzij want er komt van ergens een trein aan.... Die persconferentie van de N-VA van een paar weken geleden heeft nu echt wel ongeziene gevolgen,eigenlijk op de verkeerde plaatsen,maar daar konden de heren Jambon en Dedecker nu niks aan doen,DIT was niet eens de bedoeling en kompleet onverwacht. Ik ben niet zo zeker of de regeringspartijen nog zo tevreden zijn met hun eigen maneuvertje om ondervragings-sessies te organiseren aangaande ACW en Belfius...het is wat uit de hand gelopen...:oops: |
Vlamingen, let op je centen, want Di Rupo zal nu zeker vrij spel krijgen in de begrotingsronde!!!
|
hoera! een nieuwe tsjeef om aan te vallen!
tsjeven kapot! Gerechtigheid moet geschieden |
Is het verwondelijk dat de CD&v nu een "nobele onbekende" de frontlinies instuurd, daar waar men toch steeds een "zwaargewicht" op financiën plaatst ?
Het is duidelijk dat geen enkele "bekende" politicus/ca zich vroegtijdig voor 2014 wil verbranden. Hoe gaat die man zich op een paar dagen kunnen voorbereiden op de toch belangrijke aanstaande begrotingsgesprekken? De knoeiboel is makkelijk te voorspellen. Ook dat de Vlaamse belastingsbetalen weer de gebroken potten zal mogen betalen. Maar ja, de CD&v hebben hun zwart schaap al klaar om het de woestijn in te sturen. En Koen Geens, toch maar het rectorpostje de volgende keer ? |
Citaat:
|
De mens zal stront aan de knikker hebben hangen. Als er nu nog bedrog & leugens uit dat ACW worden geschud, zijn dat problemen voor z'n opvolger.
En trouwens, binnenkort zijn het toch weer opnieuw verkiezingen :) |
Citaat:
Vanaf het begin van de ACW story was het duidelijk dat die mensen de zaak GRONDIG bestudeerd hadden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De leiders v.d. NVA hebben opdracht gegeven om de ACW-truuken te onderzoeken. Die mensen hebben dat GOED gedaan. Ze verdienen een grote pluim ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be