![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In nederland wordt alvast het pensioengedeelte van die meerkost probleemloos opgevangen door de, in België onbestaande, pensioenfondsen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga VERPLICHT met SWT en ben verplicht om tot de laatste dag te blijven. Indien ik nu ontslag neem kan ik niet gaan doppen en verlies ik naast mijn SWT (1.400 Euro netto/maand, jaren tot mijn 65ste tellen mee als gewerkt) ook mijn gouden handdruk van 70.000 Euro (bruto). Wat zou jij doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Op een 59 jarige zit niemand te wachten. |
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem zit hem gewoon in de pampermaatschappij, die door de machtspartijen is geschapen. |
Zout strooien is voor kleuters.
Met die 1000den tonnen vernietigen we onze enige echte grondstof die we in deze regio hebben: drinkwater Tevens is zout zeer slecht voor de wegen, voertuigen en het leefmilieu. Onze buurlanden strooien geen zout. Duitsland strooit met Rijnzand dit in combinatie met sneeuwruimers, winterbanden en een volwassen attitude zorgt er voor dat daar geen zout nodig is. Ja, een volwassen attitude en niet die kleutermentaliteit die in dit zieke land heerst waarbij de weg onmiddellijk moet geruimd worden zodat men van aan de voordeur tot aan de bestemming zonder sneeuw kan rijden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=elP_34ltdWI ;-)
Winter Tyres v Summer Tyres: the Truth! - Auto Express |
Citaat:
|
Citaat:
Net over de grens rondom Aken is het zelfde klimaat als in het Maasland, ook daar strooit men geen zout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook kan de vraag gesteld worden wat de verkeersdrukte daar is. Dat scheelt soms ook hemel en aarde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be