![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk een beangstigende mededeling want dat gaat inderdaad in de richting van: Wij zijn aan een oefening bezig om u dat geld zo snel mogelijk afhandig te maken. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En telkens duurt dat tien jaar. En telkens men een poging doet om de staatsstructuur democratisch op te klaren op maat van iedere gemeenschap, lukt men er in om de boel nog ingewikkelder te maken, zodat de kiemen al gelegd worden ... . |
Citaat:
|
Citaat:
Na hun gevraagd te hebben wat christelijke waarden zijn, kwamen ze tot de conclusie dat het in feite de tien geboden waren. Dan gevraagd welke waarden er in realiteit door hun christelijke partij nog worden toegepast. Dan het programma van PvdA laten lezen en gevraagd bij welke partij Christus zou behoord hebben. 3 van de 4 zeiden, zo heb ik het nog nooit bekeken, maar dan zou hij zeker bij de PvdA zijn. En 1 van die 3 was een non die lang in Congo verbleven heeft. De 4de zei, ja maar jij geloofd aan niets en ik wel. Ik heb hem geantwoord dat ik wel in waarden geloof en dat ze in iedere religie wel worden verkondigd, maar niet worden toegepast en dat ik dus geen God nodig heb om ze toe te passen. |
Geef aan de keizer wat de keizer toekomt, en geef aan god wat god toekomt.
Mijn belangrijkste waarde is ook solidariteit. Maar mijn belangrijkste grens daarbij is dat ik niet bedrogen wil worden. En bedrog begint vaak met je verantwoordelijkheid niet op te nemen. Laat me nog enkele lijnen verder filosoferen, en er staat hier gans het programma van de nva ! . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be